موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

وب‌سایت Headlines Android، لیست کاملی از ویژگی‌های گوشی مقرون‌ به‌ صرفه‌ی HTC Desire 12 را منتشر کرده است. این گوشی هوشمند ارزان‌ قیمت از HTC دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9، رزولوشن 1440×720 یا HD Plus خواهد بود. تراکم پیکسل‌ها 268ppi است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد: با اجرای رجیستری تا پایان پاییز امسال، حدود ۱۶۰ درصد رشد در واردات رسمی انواع موبایل را شاهد بوده‌ایم که با اضافه شدن برند سامسونگ به طرح رجیستری، این میزان تا چند برابر افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به کاربردهای فراوان صنعت هوافضا گفت: در این صنعت نباید فقط به فکر پرتاب ماهواره بود و می‌توان به خدمات فراوان ناشی از داده‌های این صنعت توجه کرد.
به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر حسین حسینی تودشکی در اولین رویداد ایده‌پردازی هوا و فضای انجمن علمی دانشکده هوافضا «ایرآپ» افزود: در حوزه‌ی هوا و فضا می‌توان از داده‌های موجود سازمان فضایی به‌ خوبی استفاده کرد و نرم‌افزارهای موبایلی ساخت که نیاز مردم را در حوزه‌های مختلف هواشناسی و محیط‌زیست تامین کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

رئیس دانشکده هوافضای دانشگاه امیرکبیر با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در زمینه‌ی هوافضا گفت: مرکز تخصصی نوآوری هوافضا به‌ زودی در دانشگاه امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

وزیر ارتباطات گفت: ٣٠ درصد خطوط تلفن ثابت ظرفیت ارائه‌ی اینترنت با سرعت بیش از ٢ مگابیت را ندارند. به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی دورهمی درمورد اختلالات و عدم کیفیت سرویس‌های ارتباطی توضیح داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش «پیوست»، رویداد یک روزه‌ی کارآفرینی با محوریت اینترنت چیزها در دانشگاه شریف برگزار شد. در مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد، احمد جعفرآبادی، مدیرعامل پارس‌نت گفت: «رویکرد ما در بحث اینترنت چیزها با شهر هوشمند متفاوت است و در واقع معرفی پارادایمی برای خلق ایده‌های جدید است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش «فناوران»، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خواستار افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت شد.
از آخرین افزایش تعرفه‌ی تلفن ثابت 20 ماه می‌گذرد. اول تیرماه سال گذشته بود که پس از تغییر در مدیرعامل شرکت مخابرات و انتخاب رسول سراییان، دولت نیز از مواضعش کوتاه آمد و اجازه‌ی افزایش تعرفه را داد. حال با تغییر مجدد مدیرعامل، شرکت مخابرات ایران مجددا خواستار افزایش تعرفه تلفن ثابت شده است.

ادامه مطلب