ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش «فناوران»، در دیدار مهندس سیدمجید صدری با محسن سیاهکلی معاون تنظیم مقررات صدا و سیمای جمهوری اسلامی بر تعاملات حقوقی بین دو شرکت مخابرات ایران و سازمان صدا و سیما تاکید شد.
مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار با اشاره به نوع کار رسانه‌ی ملی و لزوم تعاملات بین بخشی صدا و سیما در تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و همچنین استراتژی شرکت مخابرات ایران در تعامل با رسانه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت‌های طرفین در بسط و توسعه‌ی روابط از افق‌های پیش روی این شرکت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرایط و ضوابط واگذاری امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌های اجرایی به اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی ۲۷۱ خود با استناد به بند ب ماده‌ی ۶۷ برنامه‌ی پنج ساله‌ی ششم توسعه‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور شرایط و ضوابط واگذاری امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌ها به ارائه‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش Bloomberg، اپل قصد دارد نسخه‌ای ارزان‌تر، سریع‌تر، و بزرگ‌تر از iPhone X را بسازد. اگر چه گزارش Bloomberg بیشتر متمرکز بر چیزی بود که آن را "آیفون غول پیکر گران‌قیمت" می‌نامد، شامل جزئیات چندی در ارتباط با مدل‌های iPhone X و iPhone 8 هم بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به عنوان بخشی از تلاش‌های اخیر برای افزایش دسترسی به پهنای باند روستاها در ایالات متحده‌ی آمریکا، مایکروسافت اعلام کرد که با شرکتی مستقر در میشیگان به نام Packerland Broadband همکاری می‌کند. هدف این است که دسترسی به اینترنت را برای 82 هزار نفر که در مناطق روستایی ویسکانسین و میشیگان زندگی می‌کنند را در چهار سال آینده تامین کند. این همکاری اولین نوع از مشارکت مایکروسافت با یک ارائه دهنده‌ی پهنای باند منطقه‌ای است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

به گزارش ایسنا، مشترکان ایرانسل امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهار (LTE/4G) را در ۵۰ کشور دارند.
خدمات رومینگ نسل‌ چهار یا LTE ایرانسل در ۵۰ کشور و ۶۸ اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، قرار دارد. ایرانسل پیش از این شبکه‌ی خدمات رومینگ نسل سه یا 3G را در ۱۴۹ کشور و با ۲۷۳ اپراتور برقرار کرده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

مجید صدری ضمن اعلام قطع همکاری با مشاوران خارجی اظهار کرد: بخشی از نیروهای مشاوره را می‌توانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم.
به گزارش ایستنا، مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پست اینستاگرم خود خبر از قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت داد.
صدری در این پست اعلام کرد: در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم، جراحی در نقطه‌ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر است و تا چه حد بدخیم است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دستورالعمل جدیدی در مورد ضوابط فروش سیم کارت‌های تلفن همراه خارجی در داخل کشور، تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی شماره‌ی ۲۷۰ خود با توجه به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دربار‌‌ه‌ی مباحث و مسائل مربوط به اجرای مصوبه‌ی شماره‌ی ۸ جلسه شماره‌ی ۱۶۷ خود، ضوابط و دستورالعمل فروش سیم کارت‌های تلفن همراه خارجی در داخل کشور را اصلاح و به‌روزرسانی کرد.

ادامه مطلب