ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

سخنگوی سازمان ثبت احوال با اعلام تلاش برای تمدید سه ماهه‌ی مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی گفت: افراد فاقد کارت هوشمند در صورت تایید می‌توانند در سه ماه اول سال آینده در سامانه ثبت نام کنند.
سیف‌الله ابوترابی با اعلام رفع اختلالات سامانه‌ی ثبت نام کارت هوشمند ملی گفت: مشکل سایت چند روز گذشته برطرف شده است و در حال حاضر اختلالی در انجام مراحل پیش‌ ثبت نام وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

به گزارش ایسنا، مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: با اجرای رجیستری تا پایان پاییز امسال، حدود ۱۶۰ درصد رشد در واردات رسمی انواع موبایل را شاهد بوده‌ایم که با اضافه شدن برند سامسونگ به طرح رجیستری، این میزان تا چند برابر افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

بهره‌مندی از موج کاربران جدید، گزینه‌های تبلیغاتی پیشرفته و پذیرش محتوای ویدئوها توسط کاربران و تبلیغ‌کنندگان موجب رشد درآمدی شرکت توئیتر در ژاپن شد. این شرایط به شرکت کمک کرد تا به اولین سود سه ماهه‌اش دست یابد.
اوایل ماه جاری بود که توئیتر گزارش کرد فروش آن در ژاپن در سه ماهه‌ی آخر سال 2017 رشدی 34 درصدی داشت و در مقایسه با سال قبل از آن به مبلغ 106 میلیون دلار رسید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

دانشمندان معتقدند که با کمک هوش مصنوعی امکان ایجاد داروهای جدید فراهم خواهد شد. به گفته‌ی آن‌ها، هوش مصنوعی یاد می‌گیرد تا نتایج حاصل از واکنش‌های اجزای مختلف شیمیایی را در هنگام ترکیب پیش‌بینی کند. البته یکی از جنبه‌های منفی در این رابطه، تولید مواد مخدر خطرناک است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

به‌ تازگی ویدئوی جدیدی از گوشی هوشمند Huawei P20 با دوربین سه‌بعدی در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو کاربران می‌توانند هر دو طرف پنل را ببینند. این ویدئو به‌ وضوح نشان می‌دهد که مدل جدید تلفن هوشمند Huawei P20 دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی و طراحی قاب بدون فریم می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

تنها دو ماه پس از تصاحب Blink، حالا آمازون در حال خرید Ring است، سازنده‌ی محصولاتی چون زنگ در هوشمند با عنوان Ring و به علاوه‌ی دسته‌ای دیگر از ابزارهای امنیتی مانند دوربین‌های امنیتی خورشیدی، دوربین‌های نور افکن، و سیستم هشدار داخل خانه.

ادامه مطلب