موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

در جریان برگزاری نمایشگاه Mobile World Congress، بسیاری از برندهای مشهور جهان و حتی تازه‌واردها به این عرصه از محصولات جدید خود، همچنین از نوآوری‌ها و فناوری‌های جدیدشان در این نمایشگاه رونمایی کردند. با توجه به بررسی‌های کلی می‌توان گفت برند Nokia به یکی از لیدرهای این نمایشگاه تبدیل‌ شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، نمایندگان سامسونگ قول داده‌اند که Galaxy S9 نوآوری‌های زیادی را به کاربران ارائه دهد، مهم‌ترین آن ضبط در حالت حرکت آهسته است که طرفداران بسیاری دارد. این گوشی هوشمند دارای طراحی بی‌نظیر Infinity Display است البته چندان هم جای تعجب نیست، زیرا نسخه‌های قدیمی دارای این ویژگی بوده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: با اعلام برندهای جدید مشمول طرح رجیستری، تمامی مدل‌های تازه‌وارد گوشی از این‌ پس مشمول رجیستری می‌شوند.
حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفتگو با مهر، با اشاره به آغاز فاز چهارم اجرای طرح رجیستری تلفن همراه برای ۴ برند هواوی، نوکیا، سونی و تکنو از ۱۹ بهمن‌ماه و مطابق با برنامه‌ی زمان‌بندی اعلام‌ شده، اظهار داشت: با اعلام این ۴ برند و ۵ برندی که از قبل اعلام‌ شده تنها یک برند دیگر گوشی باقی‌ مانده تا طرح رجیستری به اتمام برسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی شماره‌ی ۲۷۱ خود با توجه به گزارش ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اتمام مدت اعتبار پروانه‌های «ارائه‌ی خدمات عمومی انتقال داده‌ها از طریق ارتباطات ماهواره‌ای (SAP)» ، مدت زمان اعتبار این پروانه‌ها را به صورت مشروط، تمدید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

در راستای ارتقای بهره‌وری، كارايی و خدمات ارزنده و نوآور به مشتريان شركت مخابرات ايران، مديرعامل شرکت مخابرات ایران بر لزوم جدیت در هدف‌گذاری و ارزيابی عملکرد كاركنان در سامانه‌ی HRIS تاكيد نمود.
مهندس سید مجید صدری پس از توضیحاتی در خصوص نحوه‌ی پرداخت پاداش از طریق محاسبه در نظام مدیریت عملکرد بیان داشت: با اطلاع‌رسانی و ارايه‌ی بخشنامه‌ی پاداش، فرهنگ‌سازی، تهیه‌ی اینفوگرافی، برگزاری ویدیو کنفرانس و آموزش‌های لازم و تشریح نحوه‌ی پرداخت پاداش، اقدامات مناسبی در مورد سامانه‌ی HR انجام شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزاش مهر، کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار با حضور نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.
کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی همایش و نمایشگاه صنعت ساخت رونمایی شد.

ادامه مطلب