ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

خریداران گوشی حتماً هنگام خرید گوشی را استعلام کنند و چنانچه در جواب استعلام مشخص شد که گوشی مورد نظر جزء گوشی‌های ثبت شده‌ی قانونی نیست، از خرید آن تحت هر شرایطی پرهیز کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

به گزارش مهر، به نقل از اوپن سیگنال، دسترسی به خدمات نسل چهارم استفاده از اینترنت همراه را با سرعت بیش از ۴۰ مگابیت در ثانیه ممکن می‌کند. استفاده از این فناوری به تدریج در نقاط مختلف دنیا در حال گسترش است و گزارش تازه‌ی اوپن سیگنال وضعیت ارائه‌ی این خدمات در ۸۸ کشور جهان و از جمله ایران را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

رئيس صدا و سیما با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی و شبکه‌ی اينترنت و الزامات آن گفت: در چند سال اخير درخصوص شبکه‌ی اينترنت و فضای مجازی هوشياری نسبی به وجود آمده و گام‌هايی براي ساماندهی آن برداشته شده است اما گام برداشته شده کافی نيست و تا رسيدن به نقطه‌ی مطلوب فاصله زياد است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

مهندس صدری با تشریح اقدامات انجام گرفته توسط مجموعه‌ی مخابرات ایران در منطقه‌ی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: مجموعه‌ی اقدامات فنی مهندسی انجام گرفته در بخش مخابراتی، موجب برقراری ارتباط بهتر بین گروه‌های تجسس و امداد و اتخاذ راهکارهای موثر به منظور شناسایی محل هواپیمای سقوط کرده شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس به شرکت‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند که تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای کمک به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر و ایجاد اپراتورهای ارائه دهنده‌ی خدمات الکترونیکی در کلیه بخش‌ها اختصاص دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

اگر اوضاع به همین روال پیش رود ممکن است معماهای زیادی برای 25 فوریه که سامسونگ Galaxy S9 Plus را رونمایی می‌کند، باقی نماند. WinFuture و Evan Blass تصاویر و جزئیات افشا شده‌ی بیشتری از قابلیت‌های کلیدی به خصوص دوربین این مدل را منتشر کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

مایکروسافت در فصل تعطیلات گذشته شروع به معرفی دیوایس‌های ویندوزی مبتنی بر ARM نمود. و حالا اطلاعاتی درباره‌ی محدودیت‌های این دیوایس‌ها اعلام شده است. Thurrott متذکر شد که مایکروسافت لیستی از محدودیت‌های نسخه‌ی ARM ویندوز 10 را منتشر کرد.

ادامه مطلب