نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

اینتل قابلیت جدیدی برای پردازنده‌هایش با درایورهای گرافیکی یکپارچه شده را معرفی کرد که به بازی‌ها امکان تنظیم خودکار بر روی سیستم را می‌دهد. این ویژگی شبیه به Nvidia GeForce Experience است، اپلیکیشنی که برای تنظیمات بهتر گیم طراحی شده تا بهترین عملکرد را بر روی لپ‌تاپ یا PC داشته باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

Emagin صفحه‌نمایش‌های بسیار کوچک OLED را با وضوح بالا می‌سازد که با وجود استفاده‌ی کم از چشم غیر مسلح، در هنگام ترکیب با بزرگنمایی اپتیک می‌تواند برای نمایشگرهای محصولات پوشیدنی ایده‌آل باشد.
در حقیقت این شرکت در حال حاضر صفحه‌نمایش‌ها را برای مقاطعه‌کاران نظامی تامین می‌کند، و به دنبال محصولات تجاری در بخش‌هایی مانند هدست‌های واقعیت مجازی است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت با دارا بودن وضوح تصویر 2048*2048 یا 2k در 2k و 500 نیت روشنایی، به اندازه‌ای کوچک است که مناسب برای هدست‌های پوشیدنی می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

بنیان‌گذار SpaceX و Tesla، ایلان ماسک دو روز پیش، تصویری از تستر جدید خود را در صفحه‌ی اینستاگرمش با کاربران به اشتراک گذاشت. این تستر ظاهری شبیه به کلاه یکی از شخصیت‌های فیلم محبوب جنگ ستارگان به کارگردانی جورج لوکاس است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

کمپانی سامسونگ همچنان در حال تولید تبلت‌های جدید از سری Galaxy Tab می‌باشد. سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی MWC 2017 در بارسلونا، تبلت Tab S3 به کاربران معرفی شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی بعدی این کمپانی، یعنی Tab S4 نیز به رویداد سال جاری برسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

هفتمین پوستر جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از طرح پل طبیعت و واقعیت مجازی رونمایی شد. در این طرح به‌ مانند گذشته از کاراکتر جشنواره که یک گربه است استفاده‌ شده و مدل سه‌بعدی پل طبیعت شبیه به بازی‌های ویدئویی طراحی‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این سازمان در حال مانیتورینگ و نظارت موردی نحوه‌ی اجرای مصوبه‌ی جدید اینترنت است و به‌ زودی گزارشی از روند اجرای این مصوبه را اعلام می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه‌ی جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کنترل فعالیت تبلیغات تلفنی گفت که در این مصوبه سازوکاری برای تبلیغات هوشمند کسب‌وکارها در نظر گرفته‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

بانک مرکزی با صدور اطلاعیه درباره‌ی انتشار اخباری در خصوص فروش ارزی اینترنتی اعلام کرد: تاکنون بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی از سوی بانک‌ مرکزی به عنوان ارز رسمی معرفی نشده‌اند و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ارزها ندارد.

ادامه مطلب