ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به گزارش «فناوران»، ولی‌الله سیف اعلام کرد به تدریج صرافی‌ها و سایر بازیگران بازار ارز به این سامانه متصل خواهند شد. این سامانه امکان کنترل و مدیریت بازار ارز برای سیاستگذار و امکان فعالیت شفاف را برای متقاضیان ارز فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به گزارش ایستنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه‌ی نگاه یک درباره‌ی آمار مشاغل ایجاد شده در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: وقتی می‌گوییم 150 هزار شغل ایجاد شده منظور این است که برنامه‌هایی که به زبان فارسی نوشته شده و با توسعه‌ی نرم‌افزار ایجاد شده است مشاغلی را ایجاد کرده است که به صورت مستقیم در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به نظر می‌رسد پس از اینکه تلگرام 850 میلیون دلار سرمایه‌ی اولیه‌اش را افزایش داد، عرضه‌ی اولیه‌ی ارز رمزپایه‌ی میلیارد دلاری این شرکت پیام‌رسان به اولین نقطه‌ی عطف خود رسید.
سندی عرضه شده به بورس اوراق بهادار اوایل هفته‌ی جاری نشان می‌دهد که این پول "برای توسعه‌ی TON Blockchain، توسعه و حفاظت از Telegram Messenger، و اهداف دیگر" افزایش داده شد. این سند به عنوان موافقت‌نامه‌ی خرید ارز رمزنگاری شده توصیف شده که توسط مدیرعامل تلگرام، Pavel Durov به امضا رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

Supercell اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ با درامد ۲/۰۹۲ میلیارد دلاری به سود ۸۱۰ میلیون دلاری دست یافت. این موفقیت مالی ممتاز در سال ۲۰۱۷ در شرایطی است که این شرکت هیچ بازی جدیدی را منتشر نکرد. Supercell تنها چهار بازی را در طول زندگی هفت ساله‌ی خود عرضه کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

Twitter اعلام کرد که با بیرون کشیدن اپلیکیشن Mac از وب و App Store، به زودی پشتیبانی از این برنامه‌ی اختصاصی دسکتاپ Mac را پایان می‌دهد. این شرکت اضافه کرد، پشتیبانی Twitter از Mac در مدت 30 روز خاتمه می‌یابد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

به گزارش «فناوران»، در چهل و ششمین جلسه‌ی شورا، ردیف‌های بودجه‌ی پیشنهادی شهرداری تهران بررسی شد و در نهایت اعضای شورای شهر به کاهش بودجه‌ی هوشمندسازی این شهر رای دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

به گزارش «فارس»، رئیس فدراسیون واردات گفت: نوسان نرخ ارز، مانع بزرگ در مسیر جذب سرمایه است و سیاست‌گذاری‌هایی را که تا دیروز برای هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد و شناسنامه‌دار صورت گرفته بود، نافرجام می‌سازد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

به گزارش «فناوران»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در ۴ سال اخیر با برنامه‌های متفاوت، سرمایه‌گذاری‌‎های خوبی روی طرح‎‌های فناورانه و اختراعات محققان صورت گرفته است.

ادامه مطلب