ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

به گزارش ایلنا، ویلیام مکس وایتد، سفیر سابق آفریقای جنوبی در ایران درباره‌ی همکاری‌های ایران و آفریقای جنوبی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: می‌توان گفت که ایران و آفریقای جنوبی در یک دهه‌ی اخیر همکاری‌های متعدد و خوبی در حوزه‌ی فناوری و علوم نوین به خصوص فناوری ارتباطات داشته‌اند و آفریقای جنوبی تا به امروز سرمایه‌گذاری‌های کلانی در حوزه‌ی ارتباطات ایران داشته است که این روند ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

همراه اول به کمپین وزیر ارتباطات برای کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده پیوست.
در کمپین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مدیران حوزه‌ی ICT کشور هم دعوت شده، همانند مدیران وزارت، هزینه‌ی اقلام تبلیغاتی عید را صرف مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

آذری جهرمی به مديران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد تا هزينه‌ی اقلام تبليغاتی عيد نوروز را صرف كمك به مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه كنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

تهدید شدن از جانب شخصی درباره‌ی سوء استفاده از دوربین گوشی‌تان برای جاسوسی از شما تقریبا چیزی اغراق‌آمیز است، اما احتمال انجام آن وجود دارد. این همان دلیلی است که گوگل مصمم است برای آن کاری انجام دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

هدفون‌های AirPods در آینده‌ای نزدیک ویژگی جدیدی را دریافت خواهند کرد. توسعه‌دهندگان این ابزار جانبی قصد دارند تا محصول خود را مقاوم در برابر آب طراحی کنند. گفته می‌شود در هدفون‌های جدید، تراشه‌ی W2 به کار گرفته خواهد شد. انتظار می‌رود تاریخ عرضه‌ی اولین سری از این محصول برای سال 2018 برنامه‌ریزی‌ شده باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

همانطور که ماه گذشته گزارش شد، گوگل در حال یکی کردن تمامی ابزارهای پرداختی مختلف خود با عنوان نام تجاری Google Pay است. به هر حال بر روی دستگاه‌های اندروید برنامه‌ی Android Pay بسته شده است. این تغییر از امروز با راه‌اندازی Google Pay برای اندروید آغاز شد.

ادامه مطلب