گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار Snapchat بالاخره سکوت را شکستند و با توجه به طراحی جدید این نرم‌افزار به میلیون‌ها شکایت کاربران خود پاسخ دادند. هم‌اکنون این کمپانی آماده‌ی ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید است.
در بیانیه‌ی آن‌ها به کاربران خود پاسخ داده‌اند که درصورتی‌ که مایل به استفاده از طراحی جدید نیستند می‌توانند اینترفیس برنامه‌ی خود را به حالت قبلی برگردانند. آنان در پاسخ به این نکته اشاره‌ کرده‌اند تمامی تغییرات و نوآوری‌ها با هدف رضایت و حفاظت از کاربران ایجاد شده است. یکی از دلایل اخذ تصمیم و اجازه به کاربران برای استفاده از اینترفیس قدیمی، امضای حدود 1.5 میلیون کاربر در سایت Change.org بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

تا زمان رونمایی یکی از مهم‌ترین پرچم‌داران سال 2018 کمتر از یک هفته زمان باقی است. رونمایی از گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9 برای تاریخ 25 فوریه برنامه‌ریزی‌ شده است. از روی تصاویر منتشر شده می‌توان حدس زد محصول جدید تفاوت چندانی با پرچم‌دار قبلی گلکسی ندارد. این محصول در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلونا به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

کوالکام پیشنهاد خرید شرکت نیمه هادی NXP را از 39 به 44 میلیارد دلار افزایش داد. رئیس هیات مدیره‌ی این شرکت گفت: "NXP یک خرید استراتژیک و جذاب برای کوالکام است که ارزش فناوری‌های پیشروی 5G ما را افزایش می‌دهد." وی اضافه کرد، ما همچنین معتقد هستیم که تجدید نظر در این توافق‌نامه اطمینان بخش برای سهامداران هر دو شرکت خواهد بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

توسعه‌دهندگان کمپانی Microsoft به‌ تازگی عینک واقعیت مجازی را برای افراد نابینا و کم‌بینا طراحی کرده‌اند. متخصصان در این اختراع دارای یک عصا برای تشخیص موانع پیش روی فرد نابینا است. عینک واقعیت مجازی و عصا مجهز به سیستم ردیاب می‌باشد. در هنگام شناسایی موانعی که موجب جلوگیری از ادامه مسیر می‌شود، میله‌ی مرکزی حرکت دست فرد را متوقف می‌کند و عصا شروع به لرزش خواهد کرد، البته این مورد در همتایان عصاهای هوشمند وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تأکید بر اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای گوشی‌های تلفن همراه با نشان ال‌جی (LG) از ۲۸ بهمن‌ماه از متقاضیان خرید گوشی‌های تلفن همراه با نشان آیفون، گوگل، بلک‌بری، موتورولا و ال‌جی که مشمول طرح رجیستری شده‌اند، درخواست کرد در هنگام خرید به توصیه‌هایی توجه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

نمایندگان مجلس به شرکت‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند که تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای کمک به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر و ایجاد اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات الکترونیکی در کلیه بخش‌ها اختصاص دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

یک کارشناس نجوم از رصد ستاره‌های دبران و خوشه‌ی پروین خبر داد و گفت: فردا شب این ستاره‌ها با چشم غیرمسلح قابل رصد هستند و ماه و ستاره دبران در حالت مقارنه قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب