نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

همانطور که می‌دانید ویژگی Nearby Friends سرویس Facebook به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود در Facebook در صورتی که نزدیک به محل سکونت شما باشند تماس پیدا کنید. در صورتی که این امکان را فعال کنید، تمامی دوستان شما در این سرویس قادر به دیدن مکان شما هستند و این امکان وجود دارد که شما متوجه شوید یک دوست در نزدیکی شما قرار دارد یا خیر.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

تحلیلگران و محققان FashionUnited با بررسی و مطالعه در شبکه های اجتماعی، از میان هزاران برند مختلف، محبوبترین های سال 2016 را انتخاب کرده اند. نتایج بدست آمده شامل تعداد مشترکان و کاربران فعال در محافل رسمی در شبکه های اجتماعی محبوب، مانند Facebook، Instaram ،Pinterest و Twitter بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

بازی Super Mario Run در تاریخ 15 دسامبر برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفت. به لطف سیاست بازاریابی موفق و کیفیت عملکرد، محصول نینتندو در طول هفت روز اول، بیش از 50 میلیون بار دانلود شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

به زودی در بازار تکنولوژی کامپیوتر و الکترونیک شاهد لپ تاپ و تبلت های کوبایی خواهیم بود. کوبا قصد دارد با راه اندازی کارخانه تولید لپ تاپ و تبلت، محصولاتی را با آخرین فناوری روز دنیا تولید کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

دفتر ملی ناسا تصاویری را از بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا که توسط ماهواره Landsat 7 ثبت شده را منتشر کرد. به گفته متخصصین ناسا این تصاویر اثبات می کند که در این صحرا بارش برف اتفاق می افتد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

Huawei P10 همانطور که از تصویرش پیداست، دارای بدنه فلزی و در قسمت آنتن همانند iPhone 7، پوشش پلاستیکی ویژه ای دارد. تصاویر این گوشی جدید در پرتال نشریه Gizmochina منتشر شده است. پرچمدار Huawei، مجهز به اسکنر اثر انگشت در قسمت زیرین صفحه نمایش می باشد. این ویژگی در تمام گوشی های قبلی این کمپانی از سری Huawei P، در قسمت پنل پشتی قرار داشت.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

در سالی که برای Apple و شرکت‌های مختلفی مشکلات باتری متعددی رخ داده است، گزارش Consumer Reports مبنی بر عدم پیشنهاد خرید MacBook Pro می‌تواند یادآور تمام مشکلات ۱۲ ماهه‌ی گذشته باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

برخی مرورگرهای وب تاکنون پشتیبانی خود را از سیستم‌عامل‌های ویندوز XP و Vista پایان داده‌اند، اما Firefox خیر. تا به امروز، تنها بنیاد Mozilla آخرین مرورگر ممکن به‌روز را برای کار بر روی رایانه‌های قدیمی ارائه می‌داد. اگرچه، امروز این بنیاد خبر پایان پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های قدیمی را عنوان داشت.

ادامه مطلب