سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Super Mario Run موفق شده است از آغاز عرضه‌ی آن، روزانه نزدیک به ۱۰ میلیون دانلود داشته باشد تا مجموع دانلود آن را از جمعه‌ی گذشته به ۵۰ میلیون برساند. این ارقام و جایگاهی که Nintendo در صنعت بازی موبایل به دست آورده است، این شرکت را به فکر ارائه‌ی بازی‌های بیشتر سوق داده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

به گزارشی از نشریه GizChina، کمپانی چینی Ulefone، گوشی جدید خود را با نام Gemini Pro رونمایی کرد. این محصول دارای دوربین دو گانه و طراحی ترکیبی از دو محصول iPhone 7 Plus و iPhone 6s می باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

گوشی های هوشمند می توانند به یکی از محصولات محبوب در بازار تکنولوژی تبدیل شوند. مدیر کمپانی کره ای Konon Industries کانگ جئونگ سوک در مصاحبه ای عنوان کرد گوشی های هوشمند قابل انعطاف تا سال 2019 بیش از 20 درصد سهم بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

یکی از منابع خبری نزدیک به مسئولین کمپانی چینی Huawei فعال در زمینه تکنولوژی و گوشی های هوشمند اعلام کرده است، این کمپانی قصد دارد در اوایل سال آینده نسل جدیدی از تلفن های هوشمند خود از مجموعه گوشی های هوشمند را به بازار عرضه کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ دي

Uber رقابت با کمیسیون وضع قوانین خودروهای ایالت کالیفرنیا را واگذار کرد. Uber در نهایت موفق نشد مجوز لازم برای آزمایش وسایل نقلیه‌ی خودران خود را در سان‌فرانسیسکو، پس از عدم موفقیت در فراهم آوردن ملزوماتی، به دست آورد. اگرچه Uber همچنان به هدف خود مصمم است و می‌خواهد شهر دیگری را برای آزمایش و توسعه‌ی تکنولوژی خود به‌کار گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ دي

داخل Google احتمالا فقط اسنک رایگان و ماساژ وجود ندارد. دادخواستی از سوی یکی از مدیران تولید در روز سه‌شنبه تسلیم دادگاهی در سیلیکان‌ولی شده است که بیانگر نقض قانون کار در ایالت کالیفرنیا توسط این شرکت می‌باشد. طبق قوانین کار موجود در این ایالت، کارفرما نمی‌تواند برنامه‌های جاسوسی از کارمندان خود داشته باشد.

ادامه مطلب