موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

Xiaomi برای اولین بار در فوریه سال 2016، محصول Mi5 را رونمایی کرد. هم اکنون توسعه دهندگان برای تولید نسل بعدی این گوشی تلاش می کنند و در آینده ای نزدیک شاهد جانشین این محصول خواهیم بود. البته در مورد محصول جدید که قرار است با نام Mi6 عرضه شود، گمانه زنی های وجود دارد و اگر درست باشد محصول جدید این کمپانی با سه سیستم عامل متفاوت عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

مقامات شرکت فناوری چینی UMI اعلام کردند که هم اکنون این شرکت به عنوان Umidigi شناخته خواهد شد. دلیل این تصمیم گسترش سبد فروش محصولات و دسترسی این کمپانی به بازار های جدید عنوان شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

به گزارش Gizmo China، کمپانی Xiaomi یکی از تولید کنندگانی است که در زمینه عرضه گجت های مقرون به صرفه مشهور است. این بار این تولید کننده چینی هدفون های جالبی را با قیمت بسیار پایین به مشتریان خود عرضه کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در روسیه به نام MegaFon در نظر دارد اکثریت سهام گروه خدمات اینترنتی Mail.ru Group روسیه را به دست آورد. این اطلاعیه پس از تشکیل جلسه‌ی هیئت مدیر‌ه‌ی MegaFon اعلام شده بود، اما هنوز نیاز به تایید سهامداران این گروه که در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷، با هم دیدار خواهند کرد، می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

تنظیم‌کننده‌های کانادا اعلام کرده‌اند، همه‌ی شهروندان باید به اینترنت پرسرعت حتی در مناطق دور، دسترسی داشته باشند. کمیسیون مخابرات و رادیو و تلویزیون کانادا (CRTC) حکم داد، در حال حاضر حداقل سرعت پهنای باند دانلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱۰ مگابیت در ثانیه، یک سرویس مخابراتی اصلی را تشکیل می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Twitter تایید کرده است که به اشتباه آمار نمایش ویدئو‌های تبلیغاتی را محاسبه کرده است و احتمالا این امر کمپین‌های تبلیغاتی بین ۷ نوامبر تا ۱۲ دسامبر را تحت تأثیر قرار داده است. Twitter علت رخداد آن را وجود دلایل فنی در به‌روزرسانی برنامه‌های خود بر روی پلتفرم Android عنوان داشته است. این شرکت متذکر شده که این مشکل هم‌اکنون رفع شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Cyanogen ماه سختی را سپری کرده است. این استارتاپ که آرزوهای بزرگی در سر خود می‌پرورانده تا نسخه‌ی بهتری از Android را ارائه دهد، حالا می‌خواهد نیروهای خود را تعدیل و مدیرعامل را برکنار کند. این شرکت اعلام کرده است که تا تاریخ ۳۱ دسامبر تمامی سرویس‌ها و نسخه‌های آزمایشی برنامه‌ را از دسترس خارج خواهد کرد.

ادامه مطلب