سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

مدیران کمپانی کره ای ال جی قصد دارند در نمایشگاه CES 2017 محصول پروژکتور لیزری خود، با نام LG ProBeam HF80J را رونمایی کنند. این رویداد در تاریخ پنجم ژانویه تا هشتم همان ماه در لاس وگاس ادامه خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ دي

نوکیا تولید کننده فنلاندی تجهیزات الکترونیک، قصد دارد در آینده ای نزدیک، گوشی هوشمند Nokia Z2 Plus را به بازار عرضه کند . در حال حاضر مشخصاتی از این محصول در بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

Thundersoft، شرکت چینی طراح سیستم‌عامل پهپادها و دیگر وسایل هوشمند، خریدی انجام داده که این شرکت را بیش از پیش در مسیر ارائه‌ی تکنولوژی سامانه‌های هدایت خودرو قرار می‌دهد. طبق اخبار منتشر شده، این شرکت مبلغ ۶۸ میلیون دلار برای خرید شرکت Rightware پرداخت کرده است. Rightware شرکت فنلاندی است که توسعه‌دهنده‌ی رابط کاربری دستگاه‌های هوشمند متصل‌شده، با تمرکز بر روی وسایل نقلیه بوده است. محصول Kanzi شرکت Rightware هم‌اکنون در ۲۰ برند خودروسازی مختلف در حال استفاده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

طی ۱۰ سال گذشته، سازنده‌ی نرم‌افزار Algoriddim به طور پیوسته اپلیکیشن djay خود را با اضافه کردن ویژگی‌های تازه به منظور بهبود نرم‌افزار و تکنولوژی آن، به روز‌رسانی می‌کرده است. وی به‌روزرسانی این اپلیکیشن را از اکوسیستم Apple بر روی Mac به iPhone و iPad ارتقا داده و در نهایت Android نیز بدان پیوسته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

به گزارش Verge و با استناد به اطلاعات مستقیم مدیر محصولات پوشیدنی‌ Android، آقای Jeff Chang ، این شرکت از اولین دو گل سرسبد ساعت‌های هوشمند خود به همراه سيستم‌عامل Android Wear 2.0، در ۳ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

روز چهارشنبه شرکت Honda Motor اعلام کرد، با بخش خودروی‌های خودران Waymo که شرکتی مستقل با مالکیت شرکت Alphabet می‌باشد، به منظور اضافه کردن فناوری خودروی‌های خودران به وسایل نقلیه‌‌ی خود و توجه به مشتری برای نرم‌افزار کنترل و هدایت دستگاه به طور خودکار، وارد مذاکره‌ی رسمی شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

Microsoft موفق به کسب قرارداد پنج ساله‌ی ۹۲۷‌ میلیون دلاری به منظور ارائه پشتیبانی فنی از آژانس حمایت از سامانه‌ی اطلاعات ایالات متحده (DISA) شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

شرط‌بندی بزرگ BlackBerry بر نرم‌افزار و خدمات امنیتی، به آرامی در حال پیشرفت است. این شرکت کاناداییِ تولیدکننده‌ی تجهیزات مخابراتی و تلفن‌های هوشمند سابق که به توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار تبدیل شده، روز سه‌شنبه، سود سه ماهه‌ی سوم مالی خود را تنها یک درصد اعلام کرد. این در حالی است‌ که پیش‌بینی Wall Street، دو سنت زیان را نشان می‌دهد. با این حال، درآمد شرکت نیز در مقابل انتظارات ۳۳۲ میلیون دلاری، ۳۰۱ میلیون دلار برآورد شد و سهام BlackBerry در معاملات بازار بیش از ۲ درصد افزایش داشت.

ادامه مطلب