کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

TDK Corp با خرید شرکت Invensense Inc موافقت کرد. این معامله‌ را تامین‌کنندهگان حسگرهای Apple و دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند، در حدود ۱/۳ میلیارد دلار تخمین زده‌‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

دادگاه فدرال استرالیا شرکت Valve را ۳ میلیون دلار استرالیا جریمه کرد. دلیل این جریمه رد کردن اتهامِ‌ نقض قانون حقوق مصرف‌کننده و انجام ندادن باز پرداخت آن بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ بوده است. با توجه به آنچه در Sydney Morning Herald ذکر شده، این مبلغ حداکثر جریمه‌ی درخواست شده توسط competition regulator استرالیا است که ۱۲ برابر بیشتر از پیشنهاد Valve اعلام شده و باید پرداخت گردد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

محققین دانشگاه Binghamton در نیویورک موفق به ساخت باتری نیرو گرفته از باکتری بر روی یک صفحه‌ی کاغذ شده‌اند. این پروژه به منظور ساخت باتری‌هایی از قطعات میکروالکترونیک بازیافتی که امکان استفاده با تزریق اندکی مایع دارای باکتری می‌باشند، تعریف شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

Automile، استارتاپ مدیریت ناوگان خودرو، موفق شده است ۷.۵ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری SaaStr، Salesforce Ventures و Point Nine Capital جذب کند. این استارتاپ ارائه‌دهنده‌ی قطعه‌ای به مشریان است که با نصب آن بر روی هر خودرو، می‌تواند مقدار مسافت پیموده شده، تعداد سرویس‌ها و مسیریابی را ارائه نماید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

سرویس پخش زنده‌ی ویدئویی BitTorrent در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن peer-to-peer که برای پلتفرم iOS ارائه شده، کاملا رایگان می‌باشد. بر روی پلتفرم Apple TV، اپلیکیشن‌های زیادی برای ارائه‌ی محتوای ویدئویی تاکنون ارائه نشده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

ماهنامه‌ی Fast Company در پروفایل جدیدی در چهاردهمین نسخه‌ی فضای کاری آتی خود نوشت، مفهوم کلی Silicon Alley در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یکی از بهترین شهرهای است که اخبار کسب و کار درآن به طور سنتی منتشر نمی‌شود.

ادامه مطلب