کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

شرکت IBM به تازگی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری بر روی ثبت‌ اختراعات شرکت‌های تکنولوژی مستقر در ایالات متحده آمریکا انجام داده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت IBM بیش از ۷۳۵۵ ثبت اختراع انجام داده که از سال گذشته کمی بیشتر است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

گوشی هوشمند LG G5 رتبه اول را در صف گوشی های هوشمند قابل تعمیر داراست. کارشناسان طی بررسی ها به این گوشی امتیاز 8 از 10 را به دلیل قابلیت تعویض باتری و دیگر ماژول ها را اختصاص داده اند. از آنجایی که گوشی هوشمند LG G5 SE نیز تنها در پردازنده و میزان حافظه رم با LG G5 تفاوت دارد، می توان این گوشی را هم پرچمدار این گروه نامید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

مدیران کمپانی چینی Lenovo از گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت که قرار است در سال 2018 به بازار موبایل عرضه شود پرده برداری کردند. این رونمایی در محل رسمی نمایشگاه Lenovo Tech World 2016 صورت گرفت.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

توسعه دهندگان نرم افزار جدیدی را برای Mac ارائه کرده اند که بسیاری از کارشناسان به آن لقب جانشین Apple Music را داده اند.
مزیت اصلی این اپلیکیشن عدم پرداخت اشتراک سالیانه است و کاربر تنها در هنگام نصب هزینه پرداخت می کند و پس از نصب می تواند به موسیقی ها دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱:۵۳ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

مترچم: مریم طاهری
نوکیا از اپل به دلیل استفاده‌ی غیرقانونی از ۳۲ پتنت این شرکت‌ شکایت کرد. این شکایت در حالی ثبت شده است که اپل یک روز زودتر به دلیل مشابهی از نوکیا شکایت کرده بود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

به گزارشی از سایت Indiegogo، استارتاپ برکلی محصول جدید خود را که عینک هوشمند است با نام ORBI Prime رونمایی کرد. این عینک اولین عینک هوشمند مجهز به دوربین پانوراما است. این گجت شما را قادر خواهد ساخت تا تصاویر و ویدئو های خود را به صورت 260 درجه ثبت و آنها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب