تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۱ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

ممکن است که جمعه سیاه خیلی وقت پیش گذشته باشد اما مایکروسافت پرچم تخفیف کنسول بازی های ویدئویی اش را امسال پایین نیاورد.ممکن است که جمعه سیاه خیلی وقت پیش گذشته باشد اما مایکروسافت پرچم تخفیف کنسول بازی های ویدئویی اش را امسال پایین نیاورد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

هنگامی که آمازون در سال 2013 برنامه خود برای تحویل بسته ها از طریق هواپیماهای بدون سرنشین را ارائه داد خیلی ها در مورد عملی شدن چنین سیستمی شک و تردید داشتند.
امروز آمازون با انتشار ویدیویی که در آن به وسیله یکی از هواپیماهای بدون سرنشین اقدام به ارسال بسته های خود کرد این ادعا را تقویت کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

مایکروسافت اقداماتی برای رسیدگی به نرم افزار های غلط انداز و فریبنده ,در واقع برنامه ها ی ناخواسته و اپلیکسشن های خراب انجام داده است , با عنوان انتخاب جدیدی برای حفاظت از کاربران ویندوز در شرکت .
رفتار جدید بلاک های حفاظتی مانند جلوگیری از تبلیغات ناخواسته و آزار دهنده و یا بستن برنامه های مزاحم به وسیله نرم افزار مجاز است که کاربران میتوانند آن را دانلود نمایند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

فیس بوک بازهم در حال تنظیم کردن الگوریتم های news feed است . این بار ، این شبکه ی اجتماعی در حال انجام تنظیماتی است که برای مردم ، نادیده گرفتن انواع خاصی از پست ها ی مزاحم را که در قسمت feed شان ظاهر میشود را ممکن میکند. این تغییر به خاطر نوع جدیدی از بازخورد شبکه ی اجتماعی اتفاق می افتد که بررسی داستان ها نام دارد ،که فیس بوک میگوید در روز ده ها هزار بار استفاده میشود و از کاربران میخواهد بین دو داستان مزاحم یکی را انتخاب کند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

ما در دوران طلایی جمع کردنی ها زندگی میکنیم . در صورتیکه بیشتر برنامه های تلوزیونی قبلا تنها مقداری اسباب بازی ، مدل یا وسایل جنگی به طرفداران میفروختند، حالا مقدار زیادی کالا وجود دارد . همه ی این وسایل تنها با یک جستجو در آمازون یا ebay پیدا میشوند و همه ی سایت ها مانند thinkgeek باید توسعه پیدا کنند تا به سلیقه ی ناپایدار کلکسیونر ها نزدیک شوند . افزایش این کالاها به این معنی است که برای خریداران هدیه امن تر است تا در هنگام خرید در زندگیشان جمع کردنی ها را انتخاب کنند . بالاخره با این همه وسیله که آماده است ، داشتن هر فنجان، میز اسباب بازی یا گجت هوشمند مربوط به امتیازات خاص سخت تر از همیشه است . doctor who با تاریخ غنی 52 ساله دارای نسخه های بسیار است.هزاران قطعه از تجارت who وجود دارد و گاهی داشتن دو قطعه یا بیشتر دقیقا هدف مشتری است .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

در ماه جولای ، نوکیا مسیر جدید و جالب شرکتش را معرفی کرد. دوربین واقعیت مجازی به شکل توپ به نام ozo که برای حرفه ای ها است . خب این وسیله حالا برای خرید آماده است و با قیمت 60000 دلار خیلی ارزان نیست . چون بر خلاف برخی دوربین های VR ( واقعیت مجازی ) دیگر مانند 360fly 399 دلاری ، ozo ی نوکیا برای کاربران معمولی نیست ؛ در واقعا آن را "اولین دوربین واقعیت مجازی حرفه ای دنیا " خواند . خب بیایید ببینیم ozo با خود چه آورده ؟ این دوربین با استفاده از سنسور های عکس 2k x 2k اش به صورت 30 فریم در ثانیه (fps) فیلم کروی 360 در 180 درجه میگیرد ، مانند چیزی که نوکیا به آن صدای پیرامونی 360 x 260 میگوید . این وسیله بدون سیم کار میکند و هم فیلم و هم صدا را در درایو نیمه هادی 500 گیگ ذخیره میکند (ssd) . این مدول رسانه ای که شامل SSD میشود ، همراه با مدول نیرو ,کارتریج دیجیتالبی قابل تغییری را شکل میدهد که شما را قادر میسازد تا 45 دقیقه فیلم را قبل از اینکه جدیدش را وصل کنید ، بگیرید. همانطور که در صفحه ی اصلی OZO ی نوکیا نشان داده شد این طراحی بیسیم از نظر تئوری به شما این امکان را میدهد تا OZO را بر یک هواپیمای کنترل از راه دور وصل کنید ، ، اگرچه شما باید هواپیما را جداگانه بخرید .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

آیا ازینکه گاهی uber خودتان با دوستانتان قاطی میشود و نمیتوانید بفهمید کدام مال چه کسی است دچار مشکل میشوید؟ این شرکت به درخواست های شما گوش کرده است . uber در روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال کار بر روی گزینه ی جدیدی است به نام uber spot که از رمزگذاری رنگی برای جفت کردن سرنشینان با راننده ی درست استفاده میکنند . سرنشین ها رنگ مورد نظر خودشان را در اپلیکیشن uber انتخاب میکنند و خطی با همان رنگ در قسمت بالایی پنجره ی جلوی اتومبیل نشان داده میشود . در حال حاضر این ویژگی در سیاتل امتحان میشود ، که uber برای راننده ها سخت افزار های spot را فراهم میکند . زمانی که مسافران منتظر سواری هستند ، uber آنها را وامیدارد تا از بین شش رنگ یکی را انتخاب کنند تا به پیدا کردن راننده ها کمک کنند . نگه داشتن رنگ باعث میشود که رانندگان راحت تر سرنشینان را پیدا کنند . چراغ spot زمانی که راننده دنبال سرنشین بگردد روشن میشود .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

در سال 1986 ، Run-D.M.C آهنگی با نام "آدیداس من " منتشر کرد ، که مربوط به کتانی های جلو حفاظ دار و بند دار بود که به طور قابل توجهی فرهنگ کتانی ای را به جریان انداخت که تا امروز هم ادامه دارد . کتانی های کلاسیک وسایل همیشگی در هر کمدی هستند اما این کفش های همیشه مطمئن تا به حال تغییر های زیادی کرده اند ، از کتانی های دارای آویز های هوشمند قابل اسکن دیجیتال گرفته تا nike های back to future که بندهایش را میبندد . به دنبال نوآوری های دیجیتال ؛ گروه تازه کاری در نیویورک به نام shift wear کتانی هایی با تکنولوژی بالا و صفحه نمایش های HD طراحی کرده است که طرح های تنظیمی و انیمیشن نشان میدهد .بر طبق گفته های صفحه ی indiegogo این کتانی ها به صورت بیسیم به اپلیکیشنی در گوشی هوشمند شما متصل میشوند ( ios,android یا ویندوز ) یا تبلت ، که شما میتوانید انتخاب کنید که کفشتان چه شکلی باشد , که طرح های ثابت میسازد یا با انیمیشن های چشمک زن صفحه ها را در رنگ های سیاه و سفید یا رنگی روشن میکنند .

ادامه مطلب