تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

احتمال آخرین کاری که هرکس علاقه مند است برای شارژ کردن اسمارتفون خود انجام دهد ، ادرار کردن در جوراب است! ولی به نظر می رسد این کار عجیب یکی از روش های شارژ کردن باشد. گروهی از محققان مرکز زیست انرژی دانشگاه بریستول انگلستان در حال انجام آزمایشاتی پیرامون جورابی هستند که قادر است از ادرار ، به کمک سلول های سوختی میکروبی کوچک شده، برق بسازد. نتایج به صورت سیگنال های بیسیم توسط یک فرستنده به کامپیوتر انتقال می یابد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

اگر شما هم دوستی دارید که بسیار به گرفتن سفلی علاقه مند است ، می توانید با خرید این هدایا او را بسیار خوشحال کنید.
خودکار سلفی بلوتوث
این خودکار کار هایی فراتر از نوشتن برای شما انجام می دهد. شما می توانید به کمک اسمارت فون خود از راه دور اقدام به عکاسی و فیلمبرداری کنید. کافی نیست ؟ یک پورت USB برای شارژ کردن این دستگاه هم تعبیه شده تا از این بابت خیالتان آسوده باشد. قیمت این محصول در آمازون 50 دلار است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

محققان موسسه ی فناوری کارلسروهه (KIT) در تلاشی برای یافتن طبیعت کم بودن بازتاب نور توسط بال های پروانه های Glasswing (بال شیشه ای) ، آن ها را مورد بررسی قرار دادند. نتایج این تحقیقات ممکن است منجر به ساخت صفحهات نمایشی با بازتاب نور کمتر برای تلفن های همراه ، تبلت ها و دیگر وسایل الکترونیکی شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

فرقی نمی کند که شما از چه نوع وسیله ی تکنولوژی استفاده می کنید، از لپتاپ گرفته تا گوشی های هوشمند! چیزی که بین همه ی آن ها مشترک است، نیاز به برق می باشد که باید توسط شارژر ها تامین شود.امروزه صنعت در ساخت و فراهم کردن وسایل قابل حمل بیش از پیش تمرکز دارد و این شامل شارژر ها هم می شود. شارژر هایی که میتوان آن ها را در کنار گوشی خود به همراه داشته باشید. در ادامه به بررسی 5 شارژر برتر موجود می پردازیم:

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

طی دهه های اخیر، فناوری لیزر بهبود چشمگیری را به همراه داشته است از جمله استفاده آن در زمینه های پزشکی، صنعتی و...
اما این ایده ای که الان با آن رو به رو هستیم،کمی بیشتر از بقیه موارد به چشم میخورد و قابل تحسین می باشد!
تیغ اصلاح صورت skarp، اولین وسیله ی شخصی اصلاح می باشد که از فناوری لیزر بهره می برد!

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

ساعت های غواصی به داشتن ظاهری بزرگ و زمخت معروف هستند. البته ضخامت این ساعت ها تنها به خاطر حفظ ظاهر آن ها نیست و سازندگان آن ها برای جلوگیری از انفجار این ساعت ها ، در ساخت آن ها از ساختاری قوی و شیشه های ضخیم استفاده کنند. ساعت غواصی غیرحرفه ای Ressence Type5 با استفاده از شکلی الهام گرفته از لاک پشت های دریایی که با روغن پر شده ، راه متفاوتی در پیش گرفته است. با استفاده از این روش ، نه تنها ساعت ها نسبت به فشار مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند ، بلکه خوانایی ساعت نیز افزایش می یابد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر

کمپانی ویژگی اشتراک گذاری آلبوم عکس ها را در روز سه شنبه به برنامه اضافه کرد.این ویژگی برای گروه های مختلف اشتراک گذاری عکس ها را آسن تر میکند.
آلبوم های مشترک ,که برای اولین بار در سپتامبر به نمایش گذاشته شد ,شبیه به برنامه مومنت در فیس بوک میباشد.,گروهی از عکس ها و یا آلبوم ها را انتخاب کنید,گزینه "shared album" را انتخاب نمایید و سپس میتوانید لینک را به همراه عکس برای هر یک از مخاطبینتان ارسال نمایید.

ادامه مطلب