تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳۷ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

آیا بشریت هر روز بیشتر به سمت راحت طلبی می رود ؟ حداقل از نظر بازار قهوه های فوری به نظر می رسد که پاسخ این سوال مثبت است. تعداد بی نهایت زیادی لیوان و قمقمه ی مسافرتی در بازار وجود دارند و حالا تعداد بسیار زیادی راه حل برای دم کردن قهوه نیز به این بازار وارد شده اند. برخی از این محصولات ، نیاز به آب جوش دارند و برخی دیگر به منابع انرژی خارجی وابسته اند. اما Mojoe به لطف باتری قابل شارژ خود می تواند به صورت مستقل کار کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

با توجه به این که طی چند روز گذشته اخبار بسیاری که پیرامون اکران فیلم Star wars و عرضه ی قابلیت Year in review منتشر شد ، ممکن است شما بهترین برنامه های جدید این هفته را از دست داده باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین های هفته ی گذشته را با هم بررسی کنیم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۲۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

دستکش های هوشمند این پتانسیل را دارند که به رابط بین انسان و ماشین بدل شده و عصر موس و جوی استیک را پایان دهند ، اما چالش پیش رو برای این اتفاق ، تبدیل کردن این دستکش ها به محصولاتی طبیعی ، حس پذیر و کارآمد است. دانشمندان دانشگاه پلی تکنیک تورین و MIT به سرپرستی Giorgio De Pasquale معتقدند که با ساخت Goldfinger ،محصولی که انرژی مورد نیاز خود را از حرکت انگشتان تامین می کند، قدمی به سوی اهداف خود برداشته اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۰:۲۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

هرچند آینه های چراغ دار مدتی است که تولید می شوند ، اما مشکل این آینه ها این است که تنها یک شرایط نوری را بازسازی می کنند. در نتیجه به طور مثال اگر شما تمام روز را در دفتری باشید که نور آن از طریق لامپ های فلوئورسنت تامین می شود ، آینه ای که نور هالوژنی تولید می کند برای پیش بینی آرایش شما اصلا مناسب نیست. به همین علت است که simplehuman یک آینه ی عریض سنسور دار طراحی کرده. آینه ای که به لطف LED هایی با طیف کامل توانایی بازسازی نور هایی با دما های متفاوت را با توجه به نیاز شما دارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

هدیه های مرتبط با تکنولوژی از بهترین هدیه ها برای دوستانتان هستند. شاید به این دلیل که این وسایل ، معادل همان اسباب بازی هایی هستند که ما در دوران کودکی از آن ها استفاده می کردیم.
متاسفانه با نزدیک شدن به تعطیلات ، قیمت ها بالا رفته و ارزش خرید محصولات پایین می آید. علاوه بر این صف های طولانی و شلوغی این روز ها هم مزید بر علت شده و خرید ناخوشایندی را برای ما به ارمغان می آروند.
البته پیشرفت تکنولوژی باعث شده این کار هم مثل بسیاری دیگر از کارها ساده تر شود. در ادامه به 4 نکته ای می پردازیم که ممکن است برای خرید بهتر به کمک شما بیایند را بررسی می کنیم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

ظاهر نامناسب ، اعوجاج صدا و تولید صدایی ناخوشایند. این ها فقط تعدادی از مشکلات بلنگو های خانگ سخته شده با مواد اولیه ی نامرغوب و ارزان است. این اتفاقات تولید کنندگان را برآن داشته است که به دنبال ماده ای چگال و سنگین برای رفع مشکل لرزش روی کابینت باشند. بتن. البته شاید نام بتن شما را به یاد ستون های یک پارچه ای بیاندازد که از سقف تا زیرزمین را می پوشانند. اما نگاهی به طراحی های Concrete Audio و Digital Habit ممکن نظر شما را نسبت به این ماده عوض کند. حالا شرکت آمریکایی Hult Design نیز به این گروه ملحق شده با جذب سرمایه ی مردمی بلندگو های Pavilion را وارد بازار کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

احتمالا همه ی ما تا به این حال این تجربه داشته ایم که از رابط کاربری خشک یک سایت بسیار عصبانی شویم و آرزو کنیم صاحبان سایت می دانستند که ما چقدر از این بابت ناراحتیم. خبر خوب این است که شاید در آینده ای نه چندان دور این امکان به وجود بیاید. تحقیقات نشان می دهد که ما زمانی که عصبانی هستیم ، موس را به طرز متفاوتی حرکت می دهیم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

موسسه ی تحقیقاتی Gartner پیشبینی کرده است که در سال 2016 حدود 21 درصد استفاده ی اینترنت اشیا در خانه های هوشمند خواهد بود. این میزان معادل 1.6 میلیارد دستگاه متصل به اینترنت است. نه تنها یک کاربر معمولی به طور متوسط از سه دستگاه هوشمند متصل به اینترنت استفاده می کند ، بلکه همه ی این وسایل قابلیت نظارت ، تعامل و مخابره ی اطلاعات شخصی و خصوصی را دارند.
پس بهتر است قبل از هجوم به فروشگاه ها برای خرید تلویزیون ها ، ترموستات ها و دوربین های هوشمند ، بهتر است کمی صبر کنید و خطراتی را که این وسایل می توانند به اتاق نشیمن شما بیاروند بررسی کنید.

ادامه مطلب