تکنولوژی
الناز فرجی۰:۵۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي

در نمایشگاه CES شاهد محصول جدیدی از Avegant بودیم، این شرکت سینمایی شخصی با نام Glyph ساخته است. هدفون Glyph یک هدفون معمولی محسوب نمی شود و بر خلاف محصولات مشابه موجود در بازار که تنها قابلیت پخش صدا را دارند، کاربران این ابزار جدید توسط آن قابلیت بهره بردن از تصویر را نیز دارا خواهند بود.
تا این لحظه، دو تصور در مورد این هدفون Avegant Glyph داریم. از یک طرف تکنولوژی جذابی بوده و به خودی خود ایده منحصربه فردی دارد. شما با استفاده از یک جفت چشمی که در هدفون وجود دارد می توانید داشتن یک سینمای شخصی را تجربه کنید. در ساخت این محصول خلاقانه از فناوری جدیدی موسوم به «فناوری تصویری شبکیه ای» استفاده شده است که نور را از یک LED به یک سری آینه می تاباند که در نهایت به عنوان تصویری باوضوح بالا برای چشم انسان به نظر می رسد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

با وجود عدم تمایل کاربران فیس بوک به یک برنامه جدای پیام رسان ,بسیاری از مردم از آن استفاده میکنند.
در روز پنج شنبه فیس بوک اعلام کرد که این سرویس بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.در این بیانیه ,دیوید مارکوس ,نایب رئیس محصولات نگاهی به گذشته در مورد پلت فرم ها در سال 2015 انداخت واشاره به چیز هایی که پیش آمده کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

اوتیسم و فراتر از آن یک مطالعه تحقیقاتی از سلامت روانی دوران کودکی است که توسط گروه محققان کیت اپل طراحی شده است.به مظور تشخیص اوتیسم و دیگر چالش های توسعه آن ,افراد و خانواده ها نیز میتوانند در روند تحقیقات همکاری به عمل بیاورند تا ابزار های تکنولوژیک جدیدی برای کمک به خانواده ها برای به تصویر کشیدن شرایط روانی فرزندانشان در خانه فراهم گردد.
تحقیقات و برنامه همراه,محصول یک همکاری بین مرکز پزشکی دانشگاه دوک و دانشگاه دوک و همچنین فناوری توسعه یافته توسط اپل و تحقیقات نیروی دریایی (ONR ) است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲:۴۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

در روز پنج شنبه واتس اپ به صورت مختصر,برای جلوگیری از ارسال و دریافت برخی کاربران به منظور تبریک سال نو ,از کار ایستاد.طبق گزارش DownDetector ,وبسایتی که وقفه خدماتی و قطع ارتباطات را اعلام میکند,قعطی واتس اپ فعلا به انگلستان و آلمان منتهی شده است .به نظر میرسد که ایالات متحده تحت تاثیر قرار نگرفته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

مردمی که به پختن علاقمند هستند، یا در ریاضی خوب هستند و یا به جزییات علاقمندند. اندازه‌گیری، وزن کردن و برگرداندن ترازوها به حالت اولیه باقی ما را کلافه می‌کند.
برای همین، چیزی مانند ترازوی دراپ بسیار جذاب است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۰:۴۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

سامسونگ پرداخت، سرویس پرداخت آنلاین سامسونگ، قرار است برای کاربران ایالات متحده در این سال جدید بسیار کارآمدتر شود.
بنا برگزارشی از رویترز سامسونگ این سرویس را به پشتیبانی پرداخت آنلاین مجهز میکند و آن را با امثال PayPal و Visa Checkout وارد رقابت می‌کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي

فصل شادی فرا رسید است، و بهترین زمان سال برای بودن در کنار دوستان اشخاص محبوب شماست تا یک مهمانی یا شام را در کنار هم بگذرانید. و شب سال نو در پیش است و همه‌ی ما می‌توانیم برای به پایان رسیدن یک سال دیگر و قابلیت‌هایی که با شروع سال 2016 به ارمغان خواهد آمد، جشن بگیریم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ دي

انتشار فیلم واقعیت مجازی ساخته شده توسط Samsung Gear VR با بازی LeBron James
اوایل این هفته، ستاره بسکتبال در همکاری با استدویوی Oculus اولین فیلم واقعیت مجازی خود را نام "تلاش برای عظمت" را منتشر خواهید کرد که در آن جیمز را در جاهای محتلف در طول روز نشان می دهد که مشغول انجام تمرینات خود می باشد، از یوگا گرفته تا تمرینات قلبی عروقی یا کاردیو. این فیلم 360 درجه ای که توسط "فلیکس" و "استدویوی پل" ساخته شده است یکی از قسمت های مجموعه 5 قسمتی به نام "بی وقفه" می باشد.

ادامه مطلب