تکنولوژی
الناز فرجی۳:۳۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

اغلب تصاویر سورئالی از انیماتور ژاپنی ، هایاوئو میازاکی میبینیم که به حرکت در میایند و زنده میشوند اما به لطف گروهی جدید ، درخت های واقعی بونسای بیشتر مربوط به یک دنیای دیگرند .
air bonsai یک گیاه مینیاتوری بونسای جدید است که بر فراز یک پایه ی مغناطیسی میچرخد و معلق است، و شما میتوانید به حالت تفکر بنشینید و این تصویر تخیلی از صلح شرق را ببینید . این گیاه توسط تیمی در منطقه ی کیروشو راه اندازی شده است ، و سازندگانش سریعا عنوان میکنند که " گیاهان اصلی که ما برای شما خواهیم فرستاد برای مثال "ماتسو" اند ، یک درخت کاج (رایج در آمریکا ) .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲:۲۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

بر اساس گفته های یک مخترع روسی که به تازگی طرح هایش را در زمینه ی این تکنولوژی ارائه داده ، آخرین نوآوری در زمینه ی امنیت هواپیما کابین جداشدنی است .independent گزارش کرد : تاتارنکو ولادیمیر نیکولاویچ سه سال وقت صرف این پروژه کرده است که به یک کابین هواپیما این امکان را میدهد که وسط پرواز ، حین بلند شدن یا نشستن اضطراری جدا شود . در حین جدا شدن ، از چتر نجات استفاده میشود تا کابین را به سلامت به زمین یا روی آب برساند . طراحی در دست ساخت نیکولاویچ حتی شامل فضای زیر کابین هم میشود تا چمدان مسافران هم در مواقع اضطراری جدا شوند .

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۰:۱۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن

تمامی نشانه ها حاکی از آن است که انتشار آیفون جدید 4 اینچی اپل به منظور جایگزینی آن با آیفون 5S قدیمی میباشد .و اما این مدل شبیه به چیست ؟ اگر تصویری که به تازگی از این مدل منتشر شده است معتبر باشد باید گفت که کاملا شبیه به آیفون 6S است اما به وضوح از آن کوچکتر است .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن

این حقیقت که گوگل , موتور جستجوی پیش فرض شماست , تصادفی نیست . این یک معامله یک میلیارد دلاری بین گوگل و اپل است .
طرح دعوی در دادگاه اوراکل علیه گوگل مبتنی بر اینکه گوگل با قرض گرفتن فن آوری جاوای اوراکل برای ساخت گوشی های اندروید اقدام به کپی رایت کرده است برای یک مدت طولانی جریان داشته است
این یک موضوع نامربوط در 14 ژانویه بود که پیرامون این موضوع مطرح شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ بهمن

با این که بلوتوث راهی متداول برای اتصال دستگاه‌ها از فاصله‌ی خیلی نزدیک (30ft / 9m یا کمتر) است، محدوده‌ی پوشش دهی پایین آن و این که تنها می‌تواند یک دستگاه را به دیگری وصل کند، کاربرد آن را محدود می‌کند. یک مرکز جدید مجهز به بلوتوث که توسط Cassia و CES معرفی شده است، می‌تواند این محدودیت را با افزایش محدوده به 1000 فوت (304 m) یا قابلیت عبور از سه دیوار داخلی، و امکان اتصال 22 دستگاه مختلف به صورت همزمان را تغییر دهد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

از حفظ PIN ها خسته اید، یا کیف پولی پر از کارت‌های پلاستیکی دارید؟ خوب، اگر EyeLock راه خود را بیابد، در نهایت لازم نیست چنین باشد. با همکاری شرکت خدمات تکنولوژی Diebold، این شرکت , سخنگوی اتوماتیکی را ساخته است که هیچ صفحه کلید، کارتخوان یا صفحه نمایشی ندارد. این دستگاه از یک اسکنر قرنیه و یک اپلیکیشن به جای آن استفاده می‌کند که به عنوان مفهوم Irving شناخته می‌شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

پختن با استفاده از فر در یک هوای سرد بسیار کارآمد است که در آن یک کاربر غذا تهیه می‌کند و همچنین گرمایی مطبوع را به خانه می‌آورد. یک دستگاه فرعی شخصی از همین روش، از یک دستگاه بسیار متداول موبایل استفاده می‌کند. بالشتک گرم Ye-Ti طراحی شده است تا پاها را با گرمای ایجاد شده از شارژرهای لپتاپ گرم کند.

ادامه مطلب