تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

در NAMM 2013 ، IK مولتی مدیا دو اسپیکر روان و قابل حمل را معرفی کرد که ادعا می‌شود به خوبی مونیتورهای استودیوی معمولی هستند. در نمایش داد و ستد امسال، این شرکت آن چه را که گفته می‌شود "کوچک ترین سیستم مونیتورینگ مرجع استودیو در جهان" درمحدوده‌ی iLoud خود است، ارائه داد. مخاطبان موسیقی دان و آهنگسازی که لزوما به هنگام میکس و مسترینگ در استودیوی ضبط محبوس نشده اند، میکرومونیتورهای iLoud بنا بر گزارش، صوت‌هایی فوق العاده، مشخص و دقیق را ضبط می‌کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

با وجود اپل که ویژگی های iOS جدید را مورد بررسی قرار میدهد ، مانند ویژگی شیفت شب ؛ ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های این هفته را از دست داده باشید .
هر آخر هفته ، ما چند تا از بهترین و جدید ترین اپلیکیشن ها یا به روز رسانی ها را جمع آوری میکنیم . لیست این هفته شامل اپلیکیشن پیام های گم شده برای گروه کوچک دوستان ، یک اپلیکیشن مدیریت مخاطبان و یک سرویس مدیریت کارهاست . گالری پایین را چک کنید تا برترین انتخاب هایمان را ببینید . اگر دنبال چیزهای بیشتری هستید، نگاهی به مجموعه ی اپلیکیشان های برتر هفته ی پیش بیندازید .

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

علاوه بر وصل شدن به محصولات گسترده ی آمازون ، آمازون اکو حالا برای شما کتاب های kindle تان را هم میخواند و بر خلاف سرویس صوتی ، که برای شما در ازای پرداختی ماهیانه کتابهای صوتی فراهم میکند ، سرویس کتابخانه از آمازون اکو رایگان است . این سرویس که kindle books توسط الکسا نامیده میشود ، به صدای رباتی الکسا این امکان را میدهد که هر کتابی را در کتابخانه ی کتاب الکترونیکی kindle شما بخواند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

یک اسکیت برد الکتریکی بسیار شبیه به یک اسکیت برد معمولی- اما با یک موتور الکتریکی است.
در چند سال قبل، تعدادی شرکت اسکیت برد دیده‌ایم که هرکدام ای-بردهای خود را با شکل‌ها، اندازه‌ها و حداکثر سرعت و طول عمر باتری مختلفی می‌سازند. بیشتر آنها نیاز به یک هدایت کننده‌ دارند تا کار کنند و برخی تا 1500$ گران هستند. اما مهم تراز همه این که راندن آن‌ها لذت بخش است.چیز به خصوصی در ایستادن روی یک تخته چوب با چرخ و گشتن با 20 متر بر ساعت بدون تلاش زیادی وجود دارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

کارها به آرامی پیش میرفت . خودکار چاپ سه بعدی LIX3D ام از قسمت لوله اش جذب میکرد و مواد نرم و داغ را از نوکش بیرون میداد . من با جسارت سعی میکردم تا با این وسیله ی نازک فلزی بر چاپ سه بعدی مسلط شوم . تا اینجا چیزی تقریبا مانند کفش را ساخته بودم ، همینطور یک صورت و یک جفت مثلث . هیچ کدام از اینها به نظر خوب نمی آمدند ، اما من در حال رشد و تقویت بودم . ولی ناگهان این وسیله از کار ایستاد .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

خیلی جالب است که باریستا ها چیزهای کوچکی مانند قلب یا برگها را روی کف کاپوچینوی شما میکشند . تقریبا این طراحی ها مانند نقاشی های داخل غار هستند . تیم تازه کار اسرائیلی CC اخیرا Ripple maker را معرفی کرده است ، ماشینی که عکس ها ، نوشته ها یا طرح های گرافیکی را روی کف قهوه بازتولید میکند . این طرح ساز برای اولین بار در ماه ژوئن معرفی شد ، آنهم زمانی که خطوط هوایی Lufthansa گفتند که از این دستگاه ها در اولین سالن کاری استراحتشان استفاده خواهند کرد . هفته ی گذشته در CES توانایی گسترده تری از این سیستم آشکار شد ، این وسیله حالا میتواند توسط هر مکانی که قهوه سرو میکند خریداری شود .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

امروزه میزهای ایستاده ی زیادی برای خریداران موجود است ، همینطور میزهایی که به کاربران این امکان را میدهد تا بین نشستن و ایستادن انتخاب کنند . میز ارگون یک قدم فراتر میرود . این یک میز طراحی شده برای شش نفر است که مناسب کار گروهی است و شامل قسمت های نشستن یا ایستاندن تک نفره هم میشود و با نیاز های ارگونومیک کاربران هماهنگ میشود .

ادامه مطلب