محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن

سال قبل، Flickr طرح قیمتی جدیدی را اعلام کرد: کاربران باید برای یک عضویت حرفه‌ای مبلغ ۵۰ دلار بپردازند یا اینکه محدودیت هزار عکس را خواهند داشت. کاربرانی که پرداخت مبلغ اضافه را قبول نکنند و تعداد عکس بیشتری از حد تعیین شده داشته باشند، باید عکس‌های اضافی را تا ۵ فوریه حذف کنند. این دسته از کاربران حالا زمان بیشتری برای انجام این کار دارند: USA Today گزارش می‌کند Flickr مهلت تعیین شده برای حذف تصاویر را تا ۱۲ مارس افزایش داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

یکی از ویژگی‌هایی که کاربران مک‌بوک‌ها جای خالی آن را حس می‌کنند، رابط شارژ MagSafe است. دلیل آن هم واضح است. کمکی که این رابط به پرتاب نشدن ناگهانی و غیر ارادی مک‌بوک عزیزشان می‌کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ بهمن

تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ در راهند و در آن‌ها نشانه‌هایی از گسترش اکوسیستم اپل دیده می‌شود. طبق اعلام سامسونگ، تمامی این تلویزیون‌ها قابلیت اجرا برنامه‌ی iTunes را خواهند داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

گوگل به طور رسمی از شیوه‌ی رمزنگاری جدیدی پرده برداشت که به منظور حفاظت از داده‌های دستگاه‌های با قدرت پردازنده‌ی ضعیف بهینه‌سازی شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن

Slack اعلام کرد، این اپِ ارتباطی فضای کار که فعالیتش را به عنوان راهی برای ارتباط بین گیمرها آغاز کرد، هم اکنون ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. تعداد کاربران فعال روزانه‌ی آن در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب ۴ و ۸ میلیون کاربر بودند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

گوگل در حال راه‌اندازی رابط کاربری جدیدی برای جیمیل بر روی گوشی‌های موبایل است. بر اساس بیانیه‌ای که توسط این شرکت منتشر شده، این حرکت همگام با ماموریت بزرگ‌تر شرکت است تا برنامه‌های G Suite را در یک دسته محصولات قرار دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

بر اساس اسنادی به دست آمده توسط CoinDesk، صرافی تبدیل ارز رمزنگاری کانادایی به نام QuadrigaCX، مبلغ ۱۹۰ میلیون دلار به کاربرانش بدهکار است و امکان دسترسی به بخش اعظم سرمایه‌اش را ندارد.
جنیفر رابرتسون، بنیانگذار این صرافی در شهادتش در تاریخ ۳۱ ژانویه در دادگاه نوا اسکاتیا گفت این صرافی حدود ۲۵۰ میلیون دلار کانادا (۱۹۰ میلیون دلار امریکا) ارز رمزنگاری به مشتریان خود بدهکار است.

ادامه مطلب