محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي

اگر به شایعات اعتماد کنیم، تولید پد شارژ بی‌سیم به تاخیر افتاده‌ی Apple AirPower ممکن است شروع شود. این خبر از توئیتی از ChargerLAB به دست آمده که می‌گوید با توجه به منبعی موثق، متوجه شده اپل تولید این پد شارژ بی‌سیم را آغاز کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ دي

در رویداد CES، شرکت IBM از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری خود برای مصارف خارج از آزمایشگاه رونمایی کرد. این سامانه ۲۰ کیوبیتی قطعات محاسبات کلاسیک و کوانتوم را برای استفاده از چنین کامپیوتری در کارهای تحقیقاتی در داخل یک بسته‌ی واحد ترکیب می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ دي

علی‌بابا با اینتل بر روی "فناوری ردیابی ورزشکار" جدیدی مجهز به هوش مصنوعی همکاری می‌کند. این غول محاسبات رایانش ابری و تجارت الکترونیک چینی می‌گوید این تکنیک می‌تواند یک "تغییر بازی" از لحاظ سرگرمی برای مخاطبان باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ دي

در شگفتی دیگری از گسترش ناگهانی AirPlay 2 در میان نشان‌های تلویزیونی معروف در CES، سونی اعلام کرد که پشتیبانی از آن را به قابلیت‌های تلویزیون‌های خود اضافه می‌کند. اما نکته‌ی جالب اینجا است که تلویزیون‌های سونی با سیستم‌عامل Android TV اجرا می‌شوند. از این رو، Android TV به زودی قادر به پخش محتوا – شامل موسیقی، فیلم‌ها، و موارد بیشتر از طریق AirPlay 2 می‌شود. برای شروع، A9G OLED 4K ،Z9G 8K LCD و سری‌های X950G تنظیمات پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

نتفلیکس اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ برنامه‌های بسیار زیادی تولید کرده است. بر مبنای اندازه‌گیری Quartz، این غول استریم ویدئو، نزدیک به ۹۰ هزار دقیقه – حدودا ۱۵۰۰ ساعت – سریال، فیلم، و دیگر محصولات اصلی را در این سال تولید کرد. این تقریبا ۹ هفته تماشای بدون وقفه یا برابر با ۴ ساعت استریم در هر روز است که نیازمند زمانی بالغ بر هر روز سال ۲۰۱۸ است تا بتوان همه‌ی آن ها را دید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

اگر معامله‌ی اواخر سال ۲۰۱۸ در مورد عرضه‌ی Apple Music در اسپیکرهای Echo به اندازه‌ی کافی تعجب‌آور نبود، حالا سامسونگ همکاری مشابهی با اپل برای تلویزیون‌های هوشمند خود برای ۲۰۱۹ را اعلام کرد. پشتیبانی از فیلم‌های iTunes، نمایش‌های تلویزیونی iTunes، و AirPlay 2 در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

پس از اینکه دو نفر از کارمندان هواوی از آیفون برای ارسال پیام‌های تبریک سال نو از حساب کاربری رسمی این شرکت استفاده کردند، این شرکت آن‌ها را تنزل مقام داد و دستمزدشان را کم کرد. در یادداشتی که توسط رویترز و بلومبرگ دیده شد، معاون ارشد عملیاتی این شرکت اعلام کرد که این اقدام "به نام تجاری هواوی آسیب رساند." علاوه بر این تنزل مقام و کاهش ۵ هزار یوان (حدود ۷۲۸ دلار) درآمد ماهانه، در یادداشت سوم ژانویه آمده که یکی از این کارمندان تا ۱۲ ماه هیچ گونه اضافه پرداختی نخواهد داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

BitTorrent، شبکه‌ی به اشتراک‌گذاری فایل برای دانلود هر نوع سرگرمی، آگوست سال قبل به مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار توسط شرکت ارز رمزنگاری Torn خریداری شد. حالا، ما شاهد تحول اساسی دیگری برای آن هستیم. BitTorrent توکن رمزنگاری‌اش را معرفی کرد که کاربران قادر به خرید، فروش، یا معامله‌ی آن برای به دست آوردن زمان‌های دانلود سریع‌تر هستند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند