ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی عصر دیروز میزبان «دلبر نظری» وزیر امور زنان و خانواده افغانستان و «صداقت آوا» رییس کمیته دولتی امور زنان جمهوری آذربایجان بود؛ وزیر ارتباطات در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم با جمهوری اسلامی افغانستان و هم با جمهوری آذربایجان روابط گرم و صمیمانه‌ای دارد و از توسعه بیشتر روابط با دو کشور استقبال می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار با «دلبر نظری» وزیر امور زنان و خانواده افغانستان و «صداقت آوا» رییس کمیته دولتی امور زنان جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای افغانستان و آذربایجان روابط گرم و صمیمانه‌ای دارد و از توسعه بیشتر روابط با دو کشور استقبال می‌کند.
وزیر ارتباطات با اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دو کشور افغانستان و آذربایجان گفت: حوزه ارتباطات دو خصلت دارد. نخست آنکه دانش IT دانش جوانان است و در حال حاضر هم جوانان بیشترین فعالان در این عرصه هستند. خصلت دوم این است که فناوری اطلاعات امکان برابری جنسیتی را در فضای کاری فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، متقاضیان گذراندن خدمت سربازی در وزارت ارتباطات که در سامانه جذب امریه سربازی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با استفاده از کد پیگیری اخذ شده در زمان ثبت نام به سامانه امریه مراجعه کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

از معرفی Galaxy Fold سامسونگ هنوز یک هفته نمی‌گذرد که رقیبی نازک‌تر، با نمایشگری بزرگ‌تر، و انعطاف‌پذیری بیشتر عرضه شد. به Mate X خوش آمد بگویید. این تلفن که در رویداد MWC 2019 معرفی شد، دارای نمایشگر ۸ اینچی OLED، ضخامت ۱۱ میلی‌متری، شبکه‌ی 5G، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، و پردازنده‌ی داخلی Kirin 980 است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

سونی مدت‌ها است تلاش می‌کند تلفن‌هایش را در دریای گوشی‌های اندرویدی بالا بکشد، بنابراین در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹، این شرکت استراتژی جدیدی را برای این هدف امتحان می‌کند و موبایل جدیدش را به نمایشگری با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز کرده است. تلفن جدید سونی که از این نمایشگرها استفاده می‌کند، Xperia 1 نام دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

در رویداد MWC، شرکت LG جانشین G7 ThinQ را معرفی کرد: G8. این موبایل دارای قابلیت‌ها و ارتقاهای جدیدی است.
یکی از موارد به‌روزرسانی شده‌ی G8، تنظیمات دوربین جلویی آن است که Z-camera نامیده می‌شود. این بدان معنا است که LG از حسگر ToF استفاده می‌کند که به G8 اجازه‌ی تشخیص حرکات، ژست‌ها، و اندازه‌گیری عمق را می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

مدیران کسب‌وکارهای نوپا دلیل حضور خود در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع کشور را کمک به ایجاد خلق ارزش در اقتصاد کشور اعلام می‌کنند.
به گزارش پیوست، نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران در حالی شنبه آینده (۱۱ اسفند) برگزار می‌شود که در لیست کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی تهران نام برخی از مدیران مطرح حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه کسب‌وکارهای نوپا نیز به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب