ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ شهريور

رضا الفت نسب خزانه‌دار اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از تفاهم این اتحادیه و سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه شدن شاغلان در کسب‌وکارهای مجازی خبر داد و اظهار داشت: طبق این تفاهم فعالان در کسب‌وکارهای اینترنتی می‌توانند خود را بیمه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ شهريور

نماینده‌ی مردم اهواز و باوی در مجلس دهم در گفت‌وگو با ایلنا درباره‌ی فرآیند هوشمندسازی مدارس، گفت: قطعا ما نمی‌توانیم تنها با هوشمندسازی مدارس خروجی‌های لازم را از فرایند آموزشی خود به دست آوریم. متاسفانه ما در بسیاری از مواقع به لزوم اولویت‌بندی توجه نمی‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۹ شهريور

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، مرتضی براری با اشاره به اقدامات سازمان فضایی ایران در حوزه‌ی مدیریت بحران همکاری‌های بین‌الملل، گفت: سازمان فضایی ایران از سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از دفاتر حامی منطقه‌ای «برنامه‌ی استفاده از فناوری فضایی در مدیریت بحران و واکنش سریع سازمان ملل UN-SPIDER » توسط آن سازمان انتخاب شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در برنامه‌ی تیتر شبکه‌ی خبر سیما به تشریح دستاوردهای وزارت ارتباطات پرداخت و افزود: در شرایط فعلی اعتماد کردن به نسل‌های اول و دوم مشکل شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این وزارتخانه با توجه به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های یک جانبه و نوسانات نرخ ارز، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته‌ی اجرایی ویژه‌ای برای عبور از شرایط جدید را در دستور کار خود قرار داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

به گزارش Itmen، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای به محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه، خواستار بررسی پرونده‌ی متخلفان واردات موبایل در سازمان تعزیرات حکومتی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ شهريور

به گزارش سیناپرس، بنا بر تصمیم مسئولان ذی‌ربط، دی ماه سال ۱۳۹۶، تلگرام مسدود شد و این موضوع فرصتی به پیام‌رسان‌های داخلی داد که وارد عرصه‌‌ی رقابت شوند.

ادامه مطلب