ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گفته‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فناوری در فرهنگ جامعه تأثیر می‌گذارد و زندگی بشر را تغییر می‌دهد و ایستادگی در برابر آن منطقی نیست.
به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ی کسب‌وکارهای نوپا، درباره ی اهمیت این حوزه و مناسب‌سازی این فضا در کشور اظهار کرد: اگر ما خود را با ساختارها منطبق نکرده و حدود خود را متناسب نکنیم، در عرصه‌ی رقابت فناوری و فرهنگ بازنده خواهیم بود و به ناچار مغلوب فناوری و فرهنگی که به ما تحمیل می‌شود، خواهیم شد. اما با ایستادگی در برابر این حوزه، ما سهم خود را از دست خواهیم داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

به گزارش مهر، ابعاد شبکه‌ی ملی اطلاعات با استفاده از مطالعات تطبیقی و اسناد بالا دستی در نشست هم اندیشی پژوهشگاه مرکز ملی فضای مجازی بررسی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

به گزارش مهر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: خدمات «دولت همراه» به زودی رونمایی می‌شود.
رسول سرائیان در نشست بررسی ارتباطات روستایی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات الکترونیک بر بستر موبایل به مردم، به زودی اپلیکیشن دولت موبایل راه‌اندازی می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

اپل حرکتی آرام اما جالب در استراتژی بلند مدتش در ارتباط با سازمان‌ها دارد. این شرکت یک تیم فناوری، حداقل 18 نفر از Silicon Valley Data Sceince (SVDS) را استخدام کرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند پس از معلوم شدن این اتفاق، پشتیبانی از پرداخت‌های کارت‌های اعتباری را غیر فعال و تحقیقات در این باره را آغاز کرد.

ادامه مطلب