ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گزارش ایسنا، همراه اول درباره‌ی «درآمد عمومی دولت» در قبوض تلفن همراه اعلام کرده که این درآمد، در واقع همان رقمی است که مربوط به افزایش هزینه‌ی پیامک‌های کاربران بوده و این رقم بر اساس تعداد پیامک‌های ارسالی افراد متفاوت است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

Instagram Stories یکی از محبوب‌ترین روش‌های به اشتراک‌گذاری محتوا بر روی این شبکه‌ی اجتماعی است، اما گاهی اوقات تصاویر و ویدئوها به اندازه‌ی متن‌های قدیمی عادی موثر نیستند.
اینستاگرم هم از این موضوع خبر دارد و حالا ویژگی جدیدی را تست می کند –"Type"– که به استوری‌های نوشتنی اشاره دارد. این ویژگی جدید به عنوان گزینه‌ی دیگری در پایین دوربین Stories و در کنار انتخاب‌های قدیمی دیگری مانند Boomerang و Rewind قرار دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

Slack تمایل دارد تبدیل به پیشفرض و بهترین مکان برای کارمندان باشد تا با یکدیگر چت کنند و صدها برنامه ی کاربردی را برای انجام کار به هم مرتبط کند. حال این سرویس یک قدم فراتر گذاشته و بر روی پلتفرم جدیدی قابل دسترسی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

همانطور که Disney در تلاش برای راه‌اندازی سرویس استریم خود در سال آینده است، Variety گزارش می‌کند که این شرکت برای اجرای این عملیات، یک مدیر اجرایی را به خدمت گرفته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

دانشمندان آلمانی از شهر درسدن، حسگر ویژه‌ای را طراحی کرده‌اند که می‌تواند ویژگی‌های اشیاِ بدون لمس آن‌ها را به فرد انتقال دهد. این اختراع برای ارتباط اشخاص با دنیای مجازی طراحی‌ شده است. حسگر جدید جایگزین مناسبی برای سیستم‌های مجازی خواهد بود که نیاز به استفاده از دستکش و عینک در آن‌ها ضروری است. ویژگی‌های مغناطیسی این حسگر می‌تواند تمامی حرکات را به‌ صورت دقیق به کامپیوتر انتقال دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

سرانجام نتایج رتبه‌بندی بالاترین کپی از گوشی‌های هوشمند سال 2017 اعلام شد. اولین برند کپی شده در جهان به کمپانی Samsung تعلق‌ گرفته است. البته این عنوان در سال گذشته به لطف تولیدکنندگان چینی محقق شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

گوشی هوشمند Nokia X قرار است ماژولی از پنج دوربین دریافت نماید. شرکت فنلاندی HMD Global قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک نسخه ی اصلی تلفن را منتشر کند. بر اساس اخبار منتشر شده، مشخص‌ شده که تولیدکنندگان نمونه‌ی اولیه‌ای را از این دستگاه تهیه‌ کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که خود خواستار برپایی تشکلی به نام «خانه بازی‌سازان» است، از تشکیل آن استقبال کرده اما دخالتی در روند اجرایی آن نخواهد داشت و خانه بازی‌سازان کاملاً مستقل و توسط بازی‌سازان اداره خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، خانه بازی‌سازان محلی خواهد بود برای تجمع بازی‌سازان اعم از حقوقی و حقیقی تا بتوانند صدای خود را به‌ صورت یکپارچه و هدفمند به گوش مسئولان رسانده و پیگیر مطالبات خود باشند.

ادامه مطلب