موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

بر اساس اسناد داخلی شرکت Apple، سازنده دستورالعمل جدیدی را به واحدهای خدمات مجاز خود برای جایگزینی گوشی‌های هوشمند iPhone 6 Plus با iPhone 6s Plus تا پایان ماه مارس سال جاری ابلاغ کرده است. نشریه‌ی MacRumors با استفاده از چندین منبع مستقل و موثق که خواسته‌اند ناشناس بمانند، صحت اخبار منتشر شده را تایید کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

دانشمندان دانشگاه آتن در موزه ی آکروپولیس چهره‌ی دختر 18 ساله‌ای را که حدود 9000 سال پیش می‌زیسته را از روی جمجمه‌اش بازسازی کردند. محققان این دختر را "Agvi" به معنی «سپیده‌دم» نام‌گذاری کرده‌اند، او در یونان باستان زندگی می‌کرده یعنی جایی که از نظر تاریخ شناسان سرزمین آغاز و مهد تمدن جهان است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

Rokid، استارتاپ چینی که در کار ساخت دستیار صوتی هوش مصنوعی و دیوایس‌های هوشمند است، به تازگی افزایش بودجه‌ای با هدایت Temasek Holdings و مشارکت Credit Suisse، IDG Capital و CDIB Capital داشته است. میزان افزایش سرمایه‌ی این دور منتشر نشد، اما منابعی آشنا به معامله به TechCrunch آن را حدود 100 میلیون دلار اعلام کردند. قبل از این، شرکت در نوامبر 2016 نیز افزایش بودجه‌ی سری دوم خود را انجام داد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

L'Oreal یکی از پرچم‌داران در صنعت لوازم‌ آرایش بهداشتی در جهان، برای تولید محصولات جهان سازی و بازسازی پوست، از سلول‌های پوستی اهداکنندگان استفاده می‌کند. کشت سلول‌های پوستی برای تست نوآوری‌های این کمپانی امری ضروری تلقی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان گيلان از شناسايی و دستگيری روانشناس قلابی كه در شبکه ی اجتماعی موبايلی خانم جوان گیلانی را به مرگ تحريك كرده بود، خبر داد و گفت: این مجرم دریکی از استان‌های مركزی كشور به دام افتاد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت‌های FCP ،FWA و TCI در قالب سامانه ی الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه ی سرویس‌های فناوری اطلاعات اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

به گزارش مهر، رسول سرائیان در حاشیه ی نخستین جلسه ی هم‌اندیشی وزیر ارتباطات با فعالان استارتاپی در دولت دوازدهم، در جمع خبرنگاران گفت: در راستای پیگیری مشکلات و چالش‌های عنوان‌ شده در این جلسه، مقرر شد طی دو هفته ی آینده جلسه ی مجددی با فعالان استارتاپی برگزار شد تا در محیطی تعاملی بتوان چالش‌های این بخش را از سر راه برداشت.

ادامه مطلب