موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

اگر فروش Pixel C، تبلت اندرویدی Google را در دو سال پیش فراموش کرده باشید، فرد فراموش‌کاری هستید. در زمان راه‌اندازی، این تبلت یک دیوایس مخدوشگر باهوشی بود که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به خوبی بر روی یک تبلت کار نمی‌کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

شرکت LG اعلام کرد که در حال افزودن اسپیکر هوشمند جدیدی مجهز به Google Assistant به خط تولید خود در سال 2018 است. این دستگاه جدید که LG ThinQ نامیده می‌شود، به نظر می‌رسد که رقیب قدرتمندی برای دستگاه‌های مشابه همچون Google Home Max باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

بر اساس آخرین تحقیقات انجام‌ شده توسط دانشمندانی از ایالات‌ متحده ی آمریکا، توت‌ها از انواع مختلف می‌توانند به مغز در برابر ابتلا به بیماری آلزایمر کمک کنند. مقاله‌ی مربوطه در یکی از نشریات علمی خارجی منتشر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

وقتی به چیپست گوشی هوشمند فکر می‌کنید، اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان می‌رسد تراشه‌ی Snapdragon متعلق به Qualcomm است. اما در این میان Samsung نیز در این سال‌ها دست روی دست نگذاشته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

به گزارش خبرنگار نشریه Vladtime، دانشمندان آمریکایی NASA اعلام کرده‌اند به لطف ماهواره‌های مدرن امکان یافتن سیاره‌‌ی جدیدی در نزدیکی زمین محقق شده است. به گفته‌ی این دانشمندان، با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن فضایی، ناسا توانسته است سیاره‌ی جدیدی را در فاصله 11 هزار سال نوری از زمین کشف کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

تریلر جدیدی از بازی Iron Harvest در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو توسط تعداد بسیار زیادی از کاربران در شبکه‌ی یوتیوب بازدید شده است. تریلر جدید Iron Harvest توسط کمپانی توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های کامپیوتری KING-ART Games طراحی و تولید شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

در مجمع عمومی فوق‌العاده ی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (یکشنبه ۱۰ دی) با حضور ۹۰/۱۷ درصد سهامداران و تصویب ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه برگزار شد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده سهامداران و به‌ منظور توسعه و بهسازی فعالیت‌ها، اصلاح ساختارهای کسب‌وکار و ساختارهای مالی و حفظ و گسترش سودآوری شرکت تصویب شد.

ادامه مطلب