سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

کمپانی اروپایی THQ Nordic، ناشر بازی های کامپیوتری، برای بازی پرطرفدار Titan Quest نسخه ی جدیدی را به نام Ragnarök منتشر کرده است. توسعه دهندگان در به روزرسانی تکمیلی این بازی جدید، سلاح ها و برخی از توانایی های قهرمانان بازی را اضافه کرده اند. با توجه به اطلاعات اعلام شده توسط THQ، در نسخه‌ی Ragnarök، توسعه دهندگان نه تنها توانایی‌های شخصیت های بازی را در زمینه‌ی مهارت های جدید و کیفیت سطح بازی آن ها بهبود بخشیده اند، بلکه گرافیک Titan Quest، سیستم کنترل و فیزیک بازی نیز ارتقا داده شده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

سرویس رایگان محبوب WhatsApp برای تبادل پیام های مختلف از سال 2013 تاکنون در پیام های صوتی هیچ تغییری نکرده است. اما گزارشات اخیر حاکی از آن ست که در حال حاضر امروز بروزرسانی جدید برای این پیام رسان تست شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از برقراری رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد. شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برقراری رومینگ ملی در مناطق زلزله زده ی غرب کشور، گفت: با توجه به وقوع زلزله ی منطقه ی غرب کشور و نیاز به ارتباطات با وسعت بیشتر در مناطق زلزله زده، به دلیل ازدحام جمعیت، رومینگ ملی بین تمام اپراتورهای تلفن همراه در غرب کشور برقرار شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

در سایت رسمی پلیس فتا با انتشار مطلبی به خودکارسازی امنیت سایبری و تاثیرات آن در دنیای امروز پرداخته شده است. در بازار داد و ستد امروز، تحلیلگران امنیتی نقش به سزایی در پیشرفت صنعت دارند. با هجوم قابل توجهی از داده‌های پیچیده به اپراتورهای انسانی جهت پردازش و تعیین تمام جنبه‌های امنیتی داده‌ها، اصطلاح اتوماسیون یا خودکارسازی که در محیط سایبری نیز بسیار رایج است به وجود آمده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش مهر، مهدی بینا با بیان اینکه پروژه‌ی «دولت همراه» به عنوان بستری برای ارائه و دریافت خدمات دولت از طریق موبایل و دستیابی به هدف «دولت هوشمند»، مراحل نهایی را می گذراند، اعلام کرد: خدمات قابل ارائه از طریق این پروژه، به صورت یکپارچه روی تمامی کانال‌های قابل ارائه موبایل در حال نهایی سازی و تست است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به توسعه‌ی امکانات سامانه‌ی پیامکی ۱۹۵ به عنوان مرجع ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی گفت: با توجه به توسعه‌ی امکانات سامانه‌ی پیامکی ۱۹۵ و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تاکنون ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه‌ی ۱۹۵ ثبت شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایلنا، نقشه‌ی میزان جابه‌جایی پوسته‌ی زمین در کشورهای ایران و عراق با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای رادار قبل و بعد از حادثه توسط سازمان فضایی ایران به عنوان نماینده‌ی سازمان ملل متحد در تولید نقشه‌های فضایی زلزله اخیر ایران و عراق تولید شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امضای قرارداد فاز دوم طراحی و توسعه‌ی شهرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سنگاپوری Galaxis Venture، وابسته به مجموعه‌ی صاحب نام EDIS سنگاپور، خبر داد.

ادامه مطلب