سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

در فروشگاه اینترنتی چینی به نام Taobao، محصول کپی هدفون AirPods با قیمت معادل 18 دلار برای عرضه، به نمایش در آمده است. این محصول در یکی از کمپانی های محلی با نام Dacom تولید شده است و کاملا شبیه به محصول جدید کمپانی Apple می باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google در حال راه‌اندازی اپلیکیشن‌های کسب‌وکار به منظور آزمایش محصول جدید اشتراک گذاری فایل خود موسوم به Team Drives است. اوایل پاییز سال جاری گوگل اعلام کرد، Team Drives به شرکت‌ها به منظور ایجاد راهی ساده‌تر در به اشتراک گذاشتن فایل‌ها در سراسر سازمان خود، همراه با کنترل دسترسی دقیق‌تر بر محتوای فایل‌ اشتراکی، عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

شرکت Macom اعلام کرد که قصد دارد در توافقی به ارزش ۷۷۰ میلیون دلار، شرکت Applied Micro را خریداری کند. این خرید می‌تواند روابظ صنعتی جدیدی را بین شرکت‌های این حوزه ایجاد کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

پلتفرم تبلیغاتی جدید Facebook موسوم به Atlas به بازاریاب‌ها کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری کاربران را ردیابی کرده و در صورت استفاده از هر وسیله‌‌‌ی الکترونیکی عادات کاربران‌شان را بررسی کنند. Facebook روز جمعه اعلام کرد، سرور تبلیغاتی Atlas دچار تغییراتی خواهد شد، چرا که این شرکت معتقد است تبلیغ‌کنندگان بیشتر علاقه‌مند به معیارهای متریک و بصری می‌باشند. هیچ جدول زمانی خاصی برای خاتمه به شیوه از ارائه‌ی سرویس ایجاد نشده است، اما انتظار می رود هماهنگ کردن مشتریان موجود از این سرویس چند ماه به طول انجامد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

یکی از مزیت‌های حریم خصوصی Signal آن است که نه تنها مکالمات کاربر را رمزنگاری می‌کند، بلکه این اطمینان را می‌دهد که تمامی مکالمات دارای امنیت نسبی می‌باشند. تنها کاری که کافی است انجام شود، مقایسه تعداد رقم دیجیتالی و یا اسکن QR Code می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google روز جاری اشاره به نتایج آزمایش شرکت مستقلی داشته است که نشان می‌دهد روترهای بی‌سیم ۱۲۹ دلاری این شرکت می‌تواند سرعت بالاتری از اینترنت را نسبت به محصولات رقبا ارائه نماید. این آزمایش‌ها که توسط Allion USA صورت گرفته است، پیش از معرفی روتر جدید شرکت Google در تاریخ ۵ دسامبر منتشر شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

از ژانویه‌ی ۲۰۱۶ خبرهایی مبنی بر برنامه‌ی Microsoft برای عرضه‌ی شبیه‌ساز x86 برای پردازنده‌های ARM شنیده می‌شد. طبق اخبار منتشر شده، Microsoft این قابلیت را برای Windows 10 با نام Redstone 3 و تا پاییز ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار خواهد داد.

ادامه مطلب