کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google روز جاری اعلام داشت که شرکت Qwiklabs را خریداری نموده است. Qwiklabs پلتفرمی است جهت آشنایی بیشتر با عوامل اجرایی محیط رایانش ابری و نوشتن اپلیکیشن‌هایی بر روی آن.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

به گزارشی از وال استریت ژورنال، کمپانی Apple باتری های گوشی iPhone 6S که به صورت ناگهانی خاموش می شوند را در سراسر جهان به صورت رایگان تعویض می کند. البته نماینده این کمپانی در مصاحبه ای رسمی اعلام کرده است میزان گوشی هایی که با این مشکل مواجه اند کم است، اما سازنده قصد دارد احتمال هرگونه خطری را برای کاربران از بین ببرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

شرکت تحقیقاتی Blannco Technology Group در آخرین گزارش خود نام گوشی و تبلت هایی که بالاترین میزان مشکل را به خود اختصاص داده اند، مشخص کرده است. به گفته کارشناسان این کمپانی، گوشی های iPhone آمار خرابی بیشتری نسبت به گجت های اندرویدی دارند در نتیجه، پرچمدار گروه مشکل ساز ترین ها نام گرفته اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

نماینده کمپانی نوکیا در Capital Markets Day 2016 در مورد برنامه ریزی های جامع این شرکت برای بازگشت دوباره به بازار سرمایه خبر داد. به گزارشی از Nokia Power User این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود را تحت نام تجاری Nokia، البته توسط دو تولید کننده HMD Global و Foxconn به بازار عرضه کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

به گزارشی نشریه خبری بلومبرگ، کمپانی Apple قصد دارد تا تولید روتر های بی سیم را متوقف سازد. به گفته منبع این خبر، این اقدام Apple کاملا هوشمندانه اتخاذ گردیده است زیرا این کمپانی قصد دارد تا با تمرکز بر روی ساخت محصولات پرطرفدار، کم کم به تولید محصولاتی با سود کم خاتمه دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

شرکت Airbnb که در سال ۲۰۰۸ توسط Jor Gebbia و Brian Chesky تاسیس شده است، یکی از بهترین و موفق‌ترین استارتاپ‌های حال حاضر است و در زمینه‌ی اجاره‌ی املاک مسکونی به مشتری‌ها، در هر جای دنیا که باشند، خدمات ارائه می‌کند. کسانی هم که صاحب خانه هستند و در زمینه‌ی املاک، سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز می‌توانند لیست اقامتگاه‌های مسکونی خود را در وب‌سایت این شرکت ثبت کرده و آن را اجاره دهند.

ادامه مطلب