نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

Microsoft اخیرا بر روی سیستم‌عامل خود پیشنهادهای استفاده از نرم‌افزارهایی را به کاربران ارائه می‌کند. در آخرین مورد، این شرکت به کاربر اعلام می‌کند که مرورگر Edge ایمن‌تر از سایر مرورگرهایی چون Chrome و Firefox می‌باشد. به گفته‌ی Microsoft، این پیشنهادات از اوائل ماه نوامبر در Windows 10 ارائه شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

British Telecom قصد دارد به سرمایه‌گذاری خود بر روی آمریکای لاتین با ارائه‌ی تجهیزات لازم برای توسعه‌ی فناوری اطلاعات پیشرفته و راهکارهای شبکه‌ای برای نیاز کاربران، ادامه دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

شرکت پیش‌روی ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های رایانش ابری AWS امروز اعلام داشت که کاربران از این پس می‌توانند بدون نیاز به دانلود و یا نصب برنامه‌ای، از سرویس Amazon WorkSpaces استفاده کنند. چراکه این سرویس به صورت وب‌سرویس ارائه شده است و تنها با یک log in کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

استارتاپ سوئدی H&D Wireless مبلغ ۳ میلیون دلار سرمایه را از Blasieholmen Investment Group و شبکه‌ای متشکل از ۴۰ سرمایه‌گذار و کارآفرین بخش خصوصی سوئدی و اروپایی جذب کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

شرکت خودروسازی Fiat اعلام کرد که توافقنامه‌ای را با شرکت غول تجارت الکترونیکی آمریکایی Amazon به امضاء رسانده است. طبق این توافقنامه، Amazon خودروهای این شرکت را با درصد تخفیف بیشتری بر روی وب‌سایت خود برای فروش قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

مدیر گروه بازاریابی شرکت چینی Huawei، روز جمعه اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد محصول جدید خود را با نام P10 تا بهار سال آینده عرضه کند. وی افزود با انتشار اخباری مربوط به این محصول، بنچمارک های مختلفی در فضای مجازی به بررسی محصول جدید ما پرداخته اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

در ژانر بازی با توب و نمونه پین بال نسخه های کمی وجود دارد، در نتیجه پیدا کردن یک بازی جدید و هیجان انگیز در این ژانر برای کاربران بسیار دشوار خواهد بود. حال توسعه دهندگان سعی کرده اند تا این بازی را متنوع تر از قبل طراحی کنند. آنان با افزودن محل های جدید و پاداش های متنوع به هیجان بازی افزوده اند. حال کارشناسان در زمینه بازی های این چنینی، 3 نمونه برتر آن را برای کاربران معرفی کرده اند.

ادامه مطلب