تکنولوژی
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

شرکت Apple برای دو چیز شناخته شده است: طراحی و محبوبیت. امروز، شرکت Apple اعلام کرد کتاب جدید عکسی که حاوی ۴۵۰ تصویر از محصولات شرکت، طی ۲۰ سال اخیر را نشان می‌دهد، طراحی و معرفی کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

احتمالا دیگر Google آماده‌ی ارائه‌ی Android Wear با قابلیت پرداخت تنها با یک tap شده باشد. این موضوع را از نشانه‌های موجود در آخرین نسخه‌ی Google Play Services متوجه شده‌اند. وجود متن‌هایی چون «ساعت خود را بار دیگر در مجاورت ترمینال قرار دهید» گویای این مطلب است که Google مدتی است در مرحله‌ی آزمایش این قابلیت قرار داشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

طبق اخبار منتشر شده، گویا مشکلی در باتری گوشی‌های iPhone 6S وجود دارد. طبق گفته‌ی Apple، این ایراد تنها در تعداد اندکی از گوشی‌های 6S دیده شده است که منجر به خاموش شدن گوشی می‌گردد. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که گوشی 6S خود را در بازه‌ی سپتامبر الی اکتبر ۲۰۱۵ خریداری کرده‌اید، می‌توانید باتری گوشی خود را تعویض کنید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

Facebook روز جاری طرح‌های خود برای گسترش فعالیت‌هایش در لندن را معرفی خواهد کرد. Nicola Mendelsohn، رئیس بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای Facebook اعلام داشت که این غول شبکه‌های اجتماعی، قصد دارد ۵۰۰ نیروی جدید در دفتر لندن خود استخدام کند تا مجموع نیروهای دفتر لندن این شرکت با ۵۰ درصد افزایش، به بیش از ۱۵۰۰ کارمند برسد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

صندوق سرمایه‌گذاری Benchmark تلاش زیادی برای پیدا کردن استارتاپ‌هایی با ایده‌های شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها دارد. این صندوق سرمایه‌گذاری دارای صندلی هیئت‌مدیره در شرکت‌هایی چون Twitter، Snapchat و Nextdoor می‌باشد. در آخرین مورد از این سرمایه‌گذاری‌ها، نام این صندوق در لیست سرمایه‌گذاران اپلیکیشن اشتراک عکسی با نام Marco Polo دیده می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

Symantec در روز یکشنبه اعلام داشت شرکت LifeLock، سرویس محافظت از سرقت هویت را به مبلغ ۲.۳ میلیارد دلار خریداری می‌کند. به گفته‌ی Symantec هدف از این خرید، ایجاد بزرگ‌ترین پلتفرم حفاظت دیجیتال برای مشتریان و خانواده‌ها می‌باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

مدیر کمپانی HP تصمیم گرفته است تا محصولات خود را بر روی پلتفرم کمپانی Microsoft ارائه دهد. در آینده ای نزدیک شاهد محصول مشترک جدیدی از این دو کمپانی مبتنی بر Windows 10 خواهیم بود. بر اساس اطلاعات اولیه، در این همکاری کمپانی مایکروسافت به عنوان یک سرمایه گذار در پروژه عمل می کند و کمپانیHP متعهد خواهد شد تا روند تولید گوشی را به اتمام رسانده و عرضه آن را در بازار به انجام برساند.

ادامه مطلب