ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به نوشته‌ی دنیای‌ اقتصاد، شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر موج نگرانی‎های شدیدی به راه انداخته است. نخستین واکنش به این نگرانی‌ها تعطیلی مدارس، دانشگاه‎ها، مراکز عمومی مانند سینماها و تئاتر و... بوده و هنوز خبری از تعطیلی یا تغییر ساعت کار اداره‌ها و سازمان‌ها نیست. اما استارت‌آپ‌های ایرانی طی یکی، دو روز گذشته راه‌حل دیگری را برای مقابله با این ویروس در نظر گرفته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به گزارش فارس، شرکت اوبر که خدمات به اشتراک گذاری تاکسی ارائه می دهد از نمایش تبلیغات سقفی در برخی شهرهای آمریکا خبر داده است.
به نقل از انگجت، از جمله شهرهایی که اوبر قصد دارد در آنها تبلیغاتی را بر روی سقف تاکسی های خود نمایش دهد، می توان به آتلانتا، دالاس و فونیکس اشاره کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به گزارش ایسنا، توسعه ارتباطات پهن‌باند ثابت و سیار تا پایان سه‌ماهه سوم سال جاری حاکی از ضریب نفوذ ۱۰.۵۶ درصدی پهن‌باند ثابت و ضریب نفوذ ۸۰.۰۹ درصدی پهن‌باند سیار است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

مهاجمین در حال ارسال پیام‌های اس‌ام اسی‌ای هستند که به ظاهر از سوی بانک‌های قربانیان می‌باشد؛ با این حال به محض اینکه قربانیان روی لینک‌های داخل پیام‌های متنی کلیک می‌کنند از آن‌ها خواسته می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را ارائه داده و فایلی را که قرار است سیستم‌هایشان را با بدافزار Emotet آلوده کند دانلود نمایند. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را از چند و چون ماجرا با خبر کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

به گزارش پیوست، فرایند واریز و دریافت اعتبار سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی همزمان با راه‌اندازی سامانه سماس از سوی وزارت کشور بهبود یافته و از این به بعد این رانندگان می‌توانند با همه کارت‌های بانکی خود، اعتبار سهمیه سوخت‌شان را دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

به نوشته‌ی روزنامه ایران، هفته گذشته خبر خروج دو شرکت سامسونگ و ال‌جی از کشور رسانه‌ای شد و در این میان کاربران تلفن همراه بشدت از این خبر نگران شدند چرا که این دو برند، بازار بسیار محبوبی را نزد کاربران ایرانی دارد. در پی انتشار این خبر روزنامه ایران به سراغ مدیران روابط عمومی این دو برند تلفن همراه و دبیر انجمن وارد‌کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی رفت تا از صحت و سقم این خبر مطلع شود که هر سه خروج این دو شرکت را شایعه‌ای بیش ندانسته و آن را تکذیب کرده و اعلام کردند کاربران تلفن همراه نگران خروج این دو برند از کشور نباشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح اضطراری کاهش خطرات احتمالی ویروس کرونا اظهار داشت: همکاران دچار بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد منطقه تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام می دهند.

ادامه مطلب