ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نمایشگاه تجاری گیم کانکشن فرانسه، یکی از معتبرترین رویدادهای تجاری صنعت بازی در دنیا است که با هدف انجام معاملات تجاری بین سازنده و ناشر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

Netflix همچنان به راه خود در جمع‌آوری و گردآوری برای داشتن اجرایی زیبا و بزرگ ادامه می‌دهد و برای این هدف مشترکان بیشتر و بیشتری را جمع می‌کند تا بار دیگر از برآوردهای خود درباره‌ی رشد، پیشی بگیرد. امروز شرکت اعلام کرد که ۵/۳ میلیون مشترک جدید به آن اضافه شده‌اند، 850000 مشترک از ایالات متحده و 4450000 مشترک از سایر بازارهای بین المللی هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

امروز فیسبوک اعلام کرد که استارتاپ نظرسنجی متمرکز بر مثبت بودن، tbh (to be honest) را خریداری می‌کند و به این استارتاپ اجازه‌ی فعالیت با نام تجاری خود را می‌دهد. Tbh در 9 هفته‌ی گذشته 5 میلیون دانلود و 2/5 میلیون کاربر فعال روزانه را برای خود ثبت کرده، این برنامه به افراد اجازه می‌دهد تا به طور ناشناس به سوالات چند گزینه‌ای به صورتی صادقانه درباره‌ی دوستانشان پاسخ دهند، پس از اتمام پاسخ دهی، این افراد نتایج نظرسنجی را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

شرکت‌های فناوری پاسخ به سوء استفاده‌ی جدیدی از WiFi را آغاز کردند که با استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری WPA و WPA2 بر روی تمامی شبکه‌های مدرن WiFi تاثیر می‌گذارد. این آسیب‌پذیری‌های امنیتی به مهاجمان اجازه می‌دهد تا از طرفی ترافیک WiFi بین دستگاه و نقاط دسترسی بی‌سیم را جابجا کنند و در برخی موارد حتی اطلاعات ترافیک WiFi را تغییر داده و بدافزارهایی را به داخل وب‌سایت‌ها تزریق می‌کند. محققان امنیتی ادعا کردند که دستگاه‌های فعال با macOS، Windows، iOS، Android و Linux تحت تاثیر این آسیب‌پذیری قرار دارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

کمپانی НТС در تاریخ 2 نوامبر از محصول جدید U11 Plus رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، محصول کوچکتر U11 قرار است در ماه می به علاقه‌مندان ارائه شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول Edge Sense است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با فشار دادن بر روی قسمت‌های جانبی دستگاه هوشمند به آن فرمان دهید. گفته می‌شود این حسگرهای ویژه در لبه‌های گوشی نیز تعبیه شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

کمپانی Huawei رسما از گوشی‌های‌ هوشمند جدید Mate 10 و Mate 10 Pro رونمایی کرد. گفته می‌شود آغاز عرضه‌ی این محصولات در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی ها به ترتیب در اکتبر و اواسط نوامبر عرضه خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

ساعت‌ هوشمند Apple جان یک روزنامه نگار آمریکایی را نجات داد. ساعت هوشمند این خبرنگار پس از سنجش ضربان قلب وی به او اخطار داد که ضربان قلب شما بیش از حد بالا رفته است و باید سریعا به بیمارستان مراجعه کنید. جیمز گرین، نجات خود را از مرگ مدیون ساعت‌ هوشمند Apple می داند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در توئیتی، خبر حمله به برخی از سایت‌های ایرانی را تایید کرد. وی در این پست توئیتری نوشت: شب گذشته تعدادی از وب سایت‌های ایرانی، مورد حمله ی Deface قرار گرفتند. هر چند خوشبختانه شناسایی و دامنه‌ی آن کنترل شد، اما لزوم هوشیاری ما جدی است.

ادامه مطلب