ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

نمایندگان سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، در مجمع ارتباطات رادیوئی اتحادیه جهانی مخابرات ۲۰۱۹ (RA-۱۹) به عنوان نایب رئیس گروه‌های مطالعاتی ۴ و ۵ بخش ارتباطات رادیوئی ITU انتخاب شدند.
این مجمع به عنوان نهاد مسئول ساختار، برنامه‌ریزی و تصویب مطالعات بخش رادیوئی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU-R) فعالیت می‌کند و در سال جاری از ۲۹ مهر تا سوم آبان در شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد تنها وقوع یک حمله سایبری حساب شده به بنادر منطقه شرق آسیا و اقیانوسیه می‌تواند خسارتی ۱۱۰ میلیارد دلاری به بار آورد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش شرکت مخابرات ایران، در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع طی ۳ ماه گذشته به ۱۵۰۰ نقطه نظر و درخواست ثبت شده در سامانه دانا " ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران " پاسخ داده شد.
مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانه‌های ارتباطی دانا راه‌اندازی تا در اسرع وقت به درخواست‌ها ی مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در گام دوم رتبه‏‌بندی کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، در نظر دارد امتیازات محاسبه شده مربوط به هر کسب و کار را تا پایان آبان ماه ۱۳۹۸ منتشر کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش گجت‌نیوز، ظاهرا چین سرمایه‌گذاری عظیمی را در حوزه تراشه‌های نیمه هادی انجام داده است تا بتواند چیپست‌های بومی خود را جایگزین تراشه های آمریکایی کند. این می‌تواند اقدام متقابلی به تحریم‌های آمریکا باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش فارس، یافته های موسسه تحقیقاتی گارتنر نشان می دهد صرف بودجه در کل جهان بر روی فناوری‌های پوشیدنی تا سال 2020 به 52 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ آبان

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، درخواست محمدجواد آذری جهرمی مبنی بر آمادگی شرکت‌های ایرانی در برگزاری جام جهانی قطر مورد استقبال نخست وزیر قطر قرار گرفت و مقرر شد وزرای ارتباطات دو کشور جزئیات این همکاری را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
آذری‌جهرمی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند مقابله ایران با تحریم‌های یکجانبه آمریکا گفت: هرچند این تحریم‌ها شرایط رشد اقتصادی در ایران را به طور موقت کند کرده اما اقتصاد بخش آی‌سی‌تی به ویژه در عرصه شرکت‌های نوآور و خلاق با رشد چشمگیری روبرو بوده است.

ادامه مطلب