محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۴ تير

به گزارش پیوست، دیوان عدالت اداری در جدیدترین حکم خود، مصوبه کمیسیون تنظم مقررات ارتباطات درباره تایید صلاحیت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌های ارتباطاتی را باطل کرد. این مصوبه منجر به تغییر مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه شده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۴ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه قرار نیست 5G را پیاده‌سازی کنیم تا یک کار نمایشی انجام دهیم تأکید کرد: 5G نیاز بازار و آینده ماست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۴ تير

به گزارش شرکت مخابرات ایران، با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش موارد ابتلاء ، دورکاری عمومی کارکنان در شرکت مخابرات ایران تا ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۴ تير

به گزارش پیوست، سامانه بیمه تامین اجتماعی برای شاغلان دورکار کسب‌وکارهای مجازی امروز (۱۴تیرماه)در مراسمی رونمایی شد. از طریق این سامانه افرادی که در کسب و کارهای مجازی مشغول به فعالیت هستند اما به صورت رسمی به استخدام آن کسب و کار یا پلتفرم در نیامده‌اند می‌توانند از طریق این سامانه برای دریافت بیمه اقدام کنند، سازمان تامین اجتماعی نیز با بررسی اطلاعات افراد و طی پروسه‌های قانونی متقاضیان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد و نرخ حق‌بیمه آنان نیز ۲۷ درصد تعیین می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۴ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی تذکر و اخطار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها در مورد گرانی و محدود شدن بسته‌ها، اپراتور دوم از عرضه همه بسته‌های اینترنت با قیمت سابق خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۳ تير

به گزارش پیوست، ۷ خرداد با افتتاح یازدهمین دوره از مجلس توسط رئیس جمهوری پرونده دهمین دور از مجلس بسته شد. حسن روحانی در سخنرانی افتتاح مجلس یازدهم از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور گفت و در این بین گریزی هم به حوزه فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال در این بخش داشت. او از نمایندگان تازه نفس این مجلس خواست تا با قانون‌گذاری مشخص و تصویب قانون‌های مانده از مجلس گذشته به توسعه بیشتر فضای مجازی که در دو دوره ریاست جمهوری او رشد قابل توجه‌ای پیدا کرده به کشور کمک کنند. او در سخنرانی خود به رشد شرکت‌های دانش بنیان و فناور محور در دوران دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت که شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوران شاهد تحولات اساسی بودند و امروز ۵ هزار شرکت‌دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند و درآمد این شرکت‌ها در سال ۹۸، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۳ تير

به گزارش ایرنا، سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تامین نیاز این بخش، ۲۵ درصد افزایش یافت.
«هومن دمیرچی» مدیر عملیات تاکسی آنلاین تپسی، ظهر پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره چگونگی پیگیری‌های انجام شده درباره افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی گفت: از آذر سال قبل که سهمیه‌بندی‌ها برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی آغاز شد، سهمیه آن‌ها را هفت لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر تعریف کردند.

ادامه مطلب