ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

به گزارش ایبِنا، امیر هامونی در مراسم رونمایی از «نخستین سامانه ملی تامین مالی و سرمایه‌گذاری» با بیان اینکه شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیانی که مراحل ابتدایی رشد را پشت سر گذشته‌اند و چشم‌انداز روشنی را از سودآوری ارائه کرده‌اند، می‌توانند وارد بازار سرمایه شوند و از طریق عرضه اولیه بخشی از سهام خود را به عموم مردم عرضه کنند، گفت: این در حالی است که در مراحل ابتدایی رشد این شرکت‌ها و در مرحله خلق ایده نیز بازار سرمایه دارای سازوکارها و ظرفیت‌هایی است که شرایط تامین مالی را برای اشکال مختلف نوآوری فراهم ‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، اخیرا افرادی سودجو از طریق شبکه‌های مجازی، صفحه اینستاگرم به آدرس instagram.com/zarinarz و سایت اینترنتی به نشانی zearinarz.com تحت عنوان "زرین ارز" با استفاده از نام و لوگوی این بانک به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نام BTC اقدام می‌کنند که بدین وسیله به اطلاع مشتریان و هموطنان می‌رساند این گروه هیچ‌گونه ارتباط کاری با بانک تجارت ندارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

به گزارش ایبِنا، معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران ضمن بیان این‌ آمار که از نتایج طرح آمارگیری از «فرهنگ رفتاری خانوار» استخراج شده است، افزود: نتایج حاصل از اجرای این طرح نشان می‌دهد که ٥٨,٢ درصد از افراد باسواد ١٥ ساله و بیش‌تر در سال قبل از آمارگیری در سال ١٣٩٦، مطالعه کتاب غیردرسی(چاپی یا الکترونیکی) داشته‌اند. در زمینه روزنامه، نیز از آن جایی که مطالعه سایت خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است، هم مطالعه‌ی روزنامه چاپی و هم مطالعه روزنامه در سایت خبرگزاری‌ها پرسش شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما بر بسته‌های اینترنت نظارت داریم و امروز ۰.۳ درصد هزینه اینترنت در سبد خانوار افزایش یافته است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه ما در بسته‌های اینترنتی کم فروشی نداریم، گفت: تاکنون اینترنت، ۲.۱ درصد هزینه خانوار را به خود اختصاص می‌داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با همراهی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد و با دستاوردها و اقدامات انجام شده این پژوهشگاه در حوزه فضایی آشنا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، در حاشیه جلسه هیات دولت، در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) مبنی بر اینکه حکم قضایی فیلتر اینستاگرم صادر شده است، گفت: من متن صبحت‌های معاون دادستان را نخواندم و صبح امروز در دولت از تیتر اخبار متوجه این موضوع شدم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي

به گزارش مهر، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران به مناسبت سال نو میلادی برای همتایان خود در آژانس‌های فضایی بیش از ۲۰ کشور و روسای مجامع بین‌المللی کارت تبریک ارسال کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي

احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماهواره پیام دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده و به پژوهشگاه فضایی ایران تحویل داده شده است. این ماهواره به زودی پرتاب می‌شود.

ادامه مطلب