ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

عبدالناصر همتی، رئیس‌ کل بیمه‌ مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی‌ ایلنا، در خصوص مشکلات استارتاپ‌ها در خصوص بیمه و مالیات گفت: بیمه کردن پرسنل این شرکت‌ها می‌تواند به صورت گروهی انجام شود و برخی از شرکت‌های بیمه‌گر، بیمه‌ی انفرادی هم می‌دهند، مانند بیمه‌هایی که در مناطق آزاد انجام می‌شود اما در صورتی که تعداد پرسنل این شرکت‌ها در حد ۵۰ نفر باشد گروهی نیز می‌توانند بیمه‌ی درمان بخرند و مشکلی وجود ندارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

اولین‌بار پس از جدا شدن از Intel در اوایل سال جاری با عنوان کسب و کار امنیتی، McAfee این خرید را انجام می‌‌دهد. این دو شرکت اعلام کردند McAfee، استارتاپ Skyhigh Network را که در کار امنیت رایانش ابری متخصص است، خریداری می‌کند. اگرچه شرایط مالی معامله مشخص نشده است، اما می‌توان به نکاتی اشاره کرد. بر طبق اطلاعات Crunchbase، شرکت Skyhigh افزایش بودجه ی 106 میلیون دلاری داشته است که اخیرا در سری چهارم در طول سال جاری بوده، سرمایه‌گذاران این دور Sequoia، Greylock و Salesforce بودند. در عین حال، PitchBook بودجه‌ای 400 میلیون دلاری را عرضه کرده است که این می‌تواند یک شاخص برای ارزش احتمالی این معامله باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

طبق گزارش جدیدی از Canalys، تا پایان ماه سپتامبر در یک دوره‌ی سه ماهه یک میلیون هدست واقعیت مجازی به فروش رسید. این اولین‌بار است که این دستگاه‌ها در یک دوره‌ی سه ماهه به این میزان فروش می‌رسند. Vincent Thielke، تحلیلگر تحقیقی Canalys می‌گوید: "پذیرش واقعیت مجازی از جانب مشتری تا حد زیادی بستگی به قیمت دارد و استراتژی Oculus در کاهش قیمت هدست‌هایش در واقع محرک این انگیزه و خواست مشتریان است."

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

توسعه دهندگان بازی Destiny 2 امروز نسخه ی آزمایشی این بازی را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دادند. بر اساس این گزارش گیمر ها می توانند از این فرصت برای پیدا کردن باگ های بازی استفاده نمایند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

David Karp، مدیرعامل Tumblr که 10 سال پیش در سن 20 سالگی این سایت وبلاگ‌نویسی را ایجاد کرده بود، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. این خبر که اولین بار در The New York Times گزارش شده بود، در The Verge در بیانیه‌ای از جانب Oath که Tumblr متعلق به آن است، تائید شد. این اتفاقات متعاقب مجموعه‌ای از ادغام‌ها و اکتساب‌ها در طول چهار سال گذشته رخ داده است. در این بیانیه آمده است: "Karp تا پایان سال جاری از Oath جدا می‌شود.David Karp، ده سال پیش Tumblr را به عنوان فضایی برای سازندگان جهانی تاسیس کرد."

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

توسعه دهندگان کمپانی Samsung در تلاشند راهی پیدا کنند تا باتری گوشی هوشمند تنها در 12 دقیقه به طور کامل شارژ شود. متخصصین قصد دارند تا با استفاده از تولید باتری های گرافینی، به هدف خود دست یابند. نمایندگان این شرکت اعلام کرده اند که سامسونگ قادر است باتری های گرافینی تولید نماید.

ادامه مطلب