موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

افرادی آشنا با این موضوع بیان کردند Apple Inc. در حال کار بر روی سیستم حسگر سه بعدی چهره در بدنه‌ی پشتی iPhone برای سال 2019 است، این قدم دیگری برای تبدیل این هندست به دیوایس پیشرفته‌ی واقعیت افزوده است. این افراد گفتند Apple در حال ارزیابی تکنولوژی متفاوتی از آن چیزی است که در حال حاضر در سیستم حسگر TrueDepth بر روی بدنه‌ی جلویی iPhone X استفاده می‌کند. سیستم موجود متکی بر تکنیک ساخته شده‌ای از نور است که الگویی از 30000 نقطه‌ی لیزری را بر روی چهر‌ه‌ی کاربر طراحی می‌کند و پیچیدگی و اعوجاج چهره را برای تولید یک تصویر سه بعدی دقیق برای احراز هویت اندازه‌گیری می‌کند. این درحالی است که حسگر جدید از روش زمان جابجایی استفاده می‌کند که زمان لازم برای لیزر را برای گسستن اشیا اطراف برای ایجاد تصویر سه بعدی از محیط محاسبه می‌کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

توسعه دهندگان Fallout: New Vegas به تازگی در مورد ارائه ی بازی جدید برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری، از این کمپانی گزارش داده اند. کمپانی Obsidian Entertainment در مورد این بازی به توضیحات کمی بسنده کرده است. توسعه دهندگان Fallout: New Vegas لیست جدیدی از بازی های درحال توسعه را به کاربران معرفی کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به نوشته‌ی عصر ارتباط، یکی از این نظارت‌کنندگان محتوا در مایکروسافت به قدری صحنه‌های قتل کودکان و تجاوز به کودکان را به اقتضای شغلی به چشم دیده است که وقتی به پسر خودش نگاه می‌کند چنین صحنه‌هایی جلوی چشمان‌اش نمایان می‌شود و بی‌اختیار افسرده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

همانطور که در جریان هستید زلزله ی غم‌انگیزی در غرب کشور اتفاق افتاد که باعث خرابی های بسیار در مناطق غربی کشور به‌خصوص استان کرمانشاه شد. به گزارش وب‌سایت آی‌تی‌ایران در حال حاضر و با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز راهی برای پیش‌بینی زمان دقیق زلزله وجود ندارد اما با استفاده از همین تکنولوژی‌های فعلی از جمله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌توان تا حد زیادی به بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله که در اثر این نوع بلاها منازل خود را از دست داده‌اند کمک کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همراه چند شرکت بازی‌سازی در یازدهمین دوره ی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضوری فعال دارد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حضور پررنگ بازی‌سازان از ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه ی رگولاتوری آزادسازی هرچه بیشتر و اعطای حق انتخاب حداکثری به مردم و اپراتورها، عبور از حالت حجمی به حالت غیرحجمی، استفاده ی منصفانه (Fair Usage Policy)، کاهش هزینه‌های انتقال داخلی و اینترنت اپراتورها و تفکیک بازار موبایل و ثابت از یکدیگر را از رویکردهای اصلی مصوبه ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ی تعرفه ی ارایه ی خدمات دسترسی پرسرعت ثابت عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه‌ی خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه‌ی ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، هم‌زمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آن‌ها برای ارایه‌ی خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، گرچه ایده‌های زیادی میان جوانان نخبه‌ی کشورمان وجود دارد که هر کدام می‌تواند به محصولی مهم تبدیل شود، اما بسیاری از آنها به دلیل نبود سرمایه لازم برای تجاری‌سازی تنها در حد یک ایده باقی می‌مانند.

ادامه مطلب