ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

به گزارش ایسنا، آذرماه سال گذشته زمین لرزه‌ای در تهران رخ داد که بعد از آن برخی‌ها شب را در خیابان به صبح رساندند. از آنجا که کشور ما بر روی نوار زلزله‌خیز جهان قرار دارد، وقوع چنین رویدادهایی در کشور دور از انتظار نیست و باید آمادگی‌های لازم در این زمینه وجود داشته باشد. بنابراین حوزه‌ی ارتباطات وفناوری اطلاعات برای پیشگیری از وقوع اختلالات و جلوگیری از قطع ارتباط مردم در مواقع بحران برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ و برای آزمایش آن‌ها مانورهایی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

به گزارش تسنیم، به ۷ شرکت واردکننده‌ی گوشی تلفن همراه در مناطق آزاد، در مجموع بیش از ۴۷ میلیون یورو ارز دولتی برای واردات تلفن همراه تخصیص یافته که معادل ۲۰ درصد ارز تخصیص یافته جهت واردات تلفن همراه در نوسانات بازار ارز است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

نیاز به کامپیوتر جدیدی برای مدرسه یا هر دلیل دیگر دارید؟ سامسونگ فروشی را راه‌انداخته است که تا ۲۸ جولای ادامه دارد و ممکن است چیزی را که شما به دنبال آن هستید داشته باشد. این اواخر شاهد ذخیره‌ی پول بر روی تعدادی از لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ بوده‌ایم. اما این همه چیز نیست. هدست Windows Mixed Reality، همینطور نمونه‌هایی از TVها و دیگر محصولات آن هم ارزان‌تر از قبل هستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

در جریان کنفرانس خبری E3، شرکت Nintendo اعلام کرد Fortnite به زودی به کنسول Switch آن می‌آید. علاوه بر این، این بازی در فروشگاه دیجیتال Switch هم عرضه می‌شود. با توجه به اینکه Fortnite بازی رایگانی است که به طور کامل آنلاین بازی می‌شود و از همگام‌سازی حساب‌ها پشتیبانی می‌کند، برخی سوالات جانبی در مورد اینکه آیا بازیکنان Switch قادر به کراس-پلی با این بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها هستند یا نه را مطرح می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

آیا احساس می‌کنید این روزها بیشتر از قبل شاهد گوشی‌های هوشمند Huawei و Honor در بازار هستید؟ فروش‌های جهانی Huawei در حال افزایش است و این شرکت چینی به آرامی به اپل می‌رسد تا تبدیل به دومین تولیدکننده‌ی تلفن در جهان شود.

ادامه مطلب