محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

همانطور که eBay تحت فشارهای روزافزونی از جانب سهامداران فعالی چون Elliot Management و Starboard قرار دارد تا تجارتش را اصلاح کند و از طریق نوآوری در مدیریت و بازبینی در بخش‌هایی چون StubHub و طبقه‌بندی‌ها تبدیل به یک واحد فناوری بسیار پیشرفته شود، این پلتفرم تجارت الکترونیک نتایج سه ماهه‌ی چهارم خود را ارائه داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

کوالکام روز چهارشنبه گزارش درآمدی سه ماهه‌اش را منتشر کرد که بهتر از تخمین‌های وال استریت بود. این شرکت اعلام کرد در زمینه‌ی مجوزدهی موقت مذاکراتی با هواوی داشته است و به قرارداد خوبی رسیده است و اینکه پیش‌بینی می‌کند درآمد آن با گمان‌های تحلیلگران مطابقت داشته باشد.
با اعلام این خبر، سهام کوالکام، بزرگ‌ترین تامین کننده‌ی تراشه‌های تلفن موبایل جهان، حدود ۲.۶ درصد رشد داشت و در معاملات پس از ساعات بورس به ۵۱.۴۷ دلار رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

درآمدهای AMD در سه ماهه‌ی چهارم مطابق با انتظارات بود، اما فروش آن کمی افت داشت، و چشم‌انداز این شرکت کمتر از تخمین‌ها ارائه شد. مقصر اصلی برای این دیدگاه، اتمام موج GPUی مرتبط با بلاکچین، موجودی بیش از حد، و فروش گرافیک‌های کم عنوان بوده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

به گزارش Recode، سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای در سطح خوبی برای مذاکره‌ی خرید استارتاپ شبکه‌ی پادکست Gimlet Media قرار دارد. اگر این معامله انجام شود، فرصت‌های بیشتر و بهتری را به این سرویس استریم موسیقی می‌دهد که به دنبال ارائه‌ی خدماتی فراتر از موسیقی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

راهنمای درآمدی سامسونگ در این سه ماهه به طور غیر منتظره‌ای بد است. این شرکت پیش‌بینی کرد سود عملیاتی آن ۱۰.۸ تریلیون وون (۹.۷ میلیارد دلار) باشد که ۲۹ درصد پایین‌تر از عملکرد سالیانه‌اش است. درامد آن هم ۱۰ درصد نسبت به یک سال قبل‌تر سقوط کرد و به ۵۹.۲۷ تریلیون وون (۵۳.۳ میلیارد دلار) رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

فیسبوک موفق به شکستن تخمین‌های درآمدی وال‌استریت در سه ماهه‌ی چهارم شد. در این سه ماهه، فیسبوک ۲.۳۲ میلیارد کاربر ماهانه داشت که نسبت به ۲.۲۷ میلیارد کاربر در سه ماهه‌ی قبل از آن بیش از ۲.۲ درصد رشد داشت، این عامل باعث افزایش درآمد این شرکت شد. کاربر فعال روزانه‌ی فیسبوک هم در سه ماهه‌ی چهارم با ۲ درصد افزایش در مقایسه با سه ماهه‌ی قبل از آن به ۱.۵۲ میلیارد کاربر رسید. این در حالی است که در سه ماهه‌ی سوم با ۱.۳۶ درصد افت، تعداد کاربر فعال روزانه‌ی آن ۱.۴۹ میلیارد کاربر گزارش شده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

این فصل تعطیلات بزرگی برای مایکروسافت بود: شرکت گزارش کرد درآمد Surface آن در این مدت نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشت و به ۱.۸۶ میلیارد دلار رسید. Satya Nadella، مدیرعامل شرکت در خلال کنفرانس درآمدی مایکروسافت گفت، این بزرگ‌ترین سه ماهه‌ای بود که خط تولید Surface تاکنون داشته است. می‌توان این موفقیت را به آخرین گروه از سخت‌افزارها، شامل Surface Pro 6، Surface Laptop 2، و Surface Go ربط داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ بهمن

اپل در درجه‌ی اول مقصر کاهش درآمدهای فروشش را مسائل چین می‌دانست، و حالا انتشار گزارش درآمدهای سه ماهه آن نشان می‌دهند چه میزان فروش آن در این منطقه کاهش داشته است. در طول سه ماهه‌ی تعطیلات ۲۰۱۸، اپل ۱۳.۲ میلیارد دلار از محصولاتش را در چین فروخت، این میزان در دوره‌ی مشابه سال قبل نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند